Ne Mutlu Türküm Diyene

23 Kasım 2014 Pazar


Hayat küçük zaferlerle güzel

cay

Bundan iki-üç ay önce benim gibi çay tiryakisine birisi yakında çayı şekersiz içeceksin dese muhtemelen yüzüne karşı gülerdim.

Bir dünya zararının olduğunu bilmeme karşın çayımın kahvemin yanında bol miktarda şeker tüketmekten geri kalmıyordum ama sonunda bir noktada kafama dank etti bırakmalıyım bu mereti dedim ve uygulamaya geçtim. Zira o kadar çok içilen çayın yanında aldığım şeker yüzünden bildiğin yürüyen kesme şeker gibi dolanıyordum.

Daha önce defalarca şekeri azaltmaya teşebbüs ettiysem de tükettiğim çay miktarı yüzünden eninde sonunda eskiye dönüyordum. Lakin bu sefer kesin niyet etmiştim kısa vadeli teşebbüslerin netice vermeyeceğini bidiğim için uzun bir süreye yayarak bırakmayı denedim.

Yavaş yavaş azalta azalta en sonunda şekersiz içmeyi başardım. İlk başlarda biraz zor geldi çok zaman midem bulanır gibi oldu yanına tatlı bişeyler aldım ve dengeledim artık onuda istemiyor canım.

Yaklaşık 2 haftadır çayı şekersiz içiyorum en koyu kahvede bile tek şeker yetiyor da artıyor bile eninde sonunda kahvede de sıfıra indireceğim ama 2-3 günde bir bardak içtiğim için o kadarcık şekerden bir zarar geleceğini sanmıyorum fakat onu da sıfırlamaya niyetim var.

Zamanla çay kahve alışkanlığımı da sona erdirmeyi kafaya koydum irademe karşı bu zaferimden sonra başaracağıma da eminim :)

Darısı sizlere...

Sırada sigara var ama gözüm şimdilik yemiyor :)))

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa