Ne Mutlu Türküm Diyene

29 Temmuz 2013 Pazartesi


Karışık

Çok ama çok karışık hisler içerisindeyim rahmetli Barış Manço'nun da dediği gibi;

Sözüm meclisten dışarı dostlar
Bugünlerde kendimi hıyar gibi hissediyorum
Hani dilim dilim doğrasalar beni
Marmara Ege Karadeniz ve hatta Akdeniz cacık olur diyorum

Ne olduğunu bilmiyorum, tanımlayamıyorum işte bu daha çok acıtıyor canımı kısacası psikolojim alt üst. Koca koca yıkılmaz zannettiğimiz insanlar böyle yıkılıyormuş demek. Ne yapalım bu günleri de göreceğimiz varmış. Hani hiç beklemediğin anda, hiç beklemediğin yerden, hiç beklemediğin birinden, hiç beklemediğin bir şekilde yersin silleyi aldığın darbenin şiddeti bir anda kıtaları yerinden oynatabilecek şiddette bir sarsıntıya döner işte o hesap...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa