Ne Mutlu Türküm Diyene

10 Haziran 2013 Pazartesi


Eskişehir'de direnişçilere ekmek dağıtan eli öpülesi nine



Mübarek yüzünden insanı ümitlendiren ne güzel bir ışık yansıyor ninemin, sanki ona bakanı nuru ile sarıp sarmalıyor. İzledikten sonra gözlerimden akan yaşlara hakim olamadım aslına bakarsanız öyle pek sulugöz biri değilim ama ne yapayım o kadar duygusal bir sahne ki insanı deriden sarsıyor. Kıyamam ninem elinden geldiği kadar direnişçi gençlere yardım etmek istemiş o kadar da ince düşünceli ki gençtir yer diye cips bile almış,belki de imkanı bu kadardı orasını bilemem,buraya eklerken yeniden izledim bak yine gözlerim doldu demek hâlâ böyle saf ve temiz yürekli insanlar yaşıyormuş...

Yazamıyorum da sözler boğazıma düğümleniyor.

Belki de rahmetli annaneme benzettiğimdendir bu duygusallık bilemiyeceğim ama çok etkileyici bir video eminim izleyen herkesi en az benim kadar etkileyecektir...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa