Ne Mutlu Türküm Diyene

3 Mayıs 2013 Cuma


Biraz neşemiz yerine gelsin hadi angaralılar oturmaya mı geldik :)

Enteresan bir günden herkese merhaba, bazı insanların özellikle akraba cemaatine mensupların yüzsüzlükte çığır açmalarına şahit olup hayret ve insaf hatta ohhhaaaa duvarını aşmaları üzerine biraz keyiflenme ihtiyacı hissettim.Bu keyfi tek başıma yaşamak yerine tüm angaralı okurcanlarımla paylaşayım dedim.

Güzide oyun havalarımızdan Ankara'nın Bağları Ümit Ortaç ve Ömer Koca tarafından caz sounduyla muhteşem coverlanmış dinlerken çok eğlendim umarım siz de eğlenirsiniz.Bazı insanlar tarafından hakir görülen Ankara Havaları değişik ezgilerle yeniden yorumlanınca ne kadar hoş olabiliyor onlarda izleyip-dinleyip ibret alsınlar :)



Ankara'nın Bağları Şarkı Sözleri

İp attım ucu kaldı da
Daraz da gücü kaldı
Ben sevdim eller aldı
İçimde acı kaldı

Ankara’nın bağları da
Büklüm, büklüm yolları
Ne zaman sarhoş oldun da
Kaldıramıyon kolları

Anmayı yüke koydun da
Ağzını büke koydum
Aldın yari elimden
Boynumu büke koydun

Ankara’nın bağları da
Büklüm, büklüm yolları
Ne zaman sarhoş oldun da
Kaldıramıyon kolları

Astarda urganım varda
Yün basma yorganım var
O yar senin derlerse
On koyun kurbanım var
O yar benim derlerse
On koyun kurbanım var

Ankara’nın bağları da
Büklüm, büklüm yolları
Ne zaman sarhoş oldun da
Kaldıramıyon kolları


2 Yorumgaçlı Okurcan:

e-SerdarK on 6 Mayıs 2013 01:12 dedi ki...

Ankara Havaları zaten hep eğlenceli gelmiştir bana... Bir de bu şarkı daha da bir farklı, keyifli gelmişti.. Sanki daha fazla çaba sarfedilmiş, biraz daha kaliteli gibi; diğerlerine göre :)

Caz yorumu ise kesinlikle çok çok güzel olmuş :) Ben de paylaşmazsam çatlarım :)

cemo on 6 Mayıs 2013 06:38 dedi ki...

Paylaşın tabi ne kadar çok bilinirse o kadar sevilir :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa