Ne Mutlu Türküm Diyene

7 Nisan 2013 Pazar


Bana pin kodunu söyle sana kim olduğunu söyleyeyim.

Aslında bu yazıda akil adamlar konusuna değinecektim ama malum elini nereye sallasan akil adama denk geldiğinden mütevellit başka bişeyler yazmam gerektiğini düşünürken (gündemden rant yaratmayalım) karşıma hürriyette Ayşe Arman'ın yazısı çıktı.Hacı bu pin kodu işi nedir diyecek olursanız efenim güya alayımızın tüm özellikleri doğum tarihimizde gizliymiş hastalıklarımız,başımıza gelecek işler,aşklarımız hayatımızın gidişatı vs vs hepsi bu gizemli tarihten kaynaklanıyormuş.Hayat 1'den 9'a kadar rakamlar üzerinde dönüyormuş hafız ayık ol :)

Bu yöntemi zortlatan muhteremin adı Douglas Forbes kendisi Güney Afrikalı bir fizikçiymiş adamcağız yememiş içmemiş hayatı gözlmleyip sırrına vakıf olmuş onuda bizimle üleşmeye karar vermiş vatana millete dahası tüm insanlığa faydam olsun diye düşünmüş fena mı etmiş? Bu muhteremin Türkiye'de 5 temsilcisi varmış ilginç olan röpörtajı veren Sibel Arda'nın söylediğine göre bu analistlerden birisi de Yılmaz Erdoğanmış ne kadar gerçek bilemem orasını.

Alttaki resimde görüldüğü gibi sizde formülü doğum tarihinize uygulayıp kendi hayatınızın anlamını bulabilirsiniz kolay gelsin.

pin_kodu

Tüm insanların dünyaya geliş amacı varmış bende üşenmedim oturdum formüle göre kendi amacımı buldum benim amacım 5'miş bildiğin beş :) "Dünyaya zekamı kullanmak,devrim yaratmak ve özgürlüğü öğretmek için gelmişim.Gerçek bir özgürlük tutkunuymuşum" vay arkadaş ben neymişim be abi breh breh breh hatta tey tey tey bu gazla şimdiden başlarsam çalışmalara yeni bir che yeni bir M.Kemal çıkar mı benden acaba :)

Bu mevzular hep boşluktan oluyor arkadaş manevi boşluktan, arayışlar insanlar saçma sapan noktalara sürüklüyor yapcak bişey bulamayınca vatandaş kendini sayıdan harften bişeyler türetmeye,keşfetmeye adıyor.Hadi hayırlı traşlar :)

2 Yorumgaçlı Okurcan:

ifellinlaw on 8 Nisan 2013 02:12 dedi ki...

aa ben 4 çıktım..boşu boşuna hukuk fakültesinde dirsek çürütmemişim.

cemo on 9 Nisan 2013 06:43 dedi ki...

Demek ki çok da traş değilmiş :) gerçi 5'te tam bana göre ama ne desem bilemedim

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa