Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Mart 2013 Cuma


Şansa bak

Hani bazen bişeyi çok istersiniz ama son anda bir aksilik çıkar olmaz ya işte öyle bişey...

Dün uzun zamandır istediğim bir yemeği yaptırttım bizimkilere rica minnet,akşamı iple çektim ki şahane bir akşam yemeği yiyeyim.Herşey iyi güzel hoştu misafirler geldi muhabbet şamata onları uğurladıktan sonra sıra geldi yemeğe.Özene bezene sofra hazırlandı yemeklerin ısınması beklendi tam sofraya oturdum o da nesi şiddetli bir mide ağrısı başladı akabinde soğuk soğuk terlemeler dedim allahım sana geliyorum noluyoruz.Zorla da olsa sofraya oturdum sadece ve sadece 2 lokma yiyebildim.Kalktım sofradan mecburen bir dünya mide ilacı, nane limon ve ağrı kesicinin ardından pert olmuşum 2 saat kadar uyumuş kalmışım koltukta...Bugün acısını çıkarttım tabi :)))



Demek ki nasip değilmiş o lokmalar...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa