Ne Mutlu Türküm Diyene

11 Mart 2013 Pazartesi


Saksıyı çalıştırmak lazım

kariyer
Her sabah olduğu gibi çayımı aldım ayaklarımı uzatıp gazeteleri karıştırırken gördüğüm bir haberle kafam allak bullak oldu şu memlekette biraz ün yapınca her türlü mesleği manipüle edebiliyorsunuz.Seren Serengil hanım kızımız şimdi de yaşam koçluğu işine soyumuş sanki daha önce el attığı işlerde pek muaffak oldu da geriye yaşam koçluğu kalmıştı ona da el atmış. Hanımefendi bebek sahilinde yürüken kendisini kıstıran gazetecilere ben artık yaşam koçu oldum keh keh keh benimle yürümek dört bin lira deyü buyurmuş "breh breh breh hey maşallah koççum benim" nidası dökülüverdi ağzımdan kendimi zaptedemedim.

Akabinde duran beynim dizel motor misali tor tor tor çalışmaya başladı yahu nasıl bi yürüyüş bu ne tür hizmetler sunuluyor ki sonunda dört bin törkiş liras bayılmaya değecek diye düşündüm ister istemez.Kuru bir yürüyüşse kimse kusura bakmasan değmez :)

Ne ala düzen yahu millet senelerce okuyup dirsek çürütsün mezun olduktan sonra it gibi ucu belirsiz mesailerle çalışsın yardırsın 3 kuruş kazanmak için hasbel kader şöhret yapmış birisi dandik bi seminerden 2 kıçı kırık sertifika alsın (aldığı da şüpheli ya neyse) hop bi anda beslenme ve spor danışmanlığı yapmaya başlasın.Ah be ablam bi aynaya baksan önce senin o danışmanlığa ihtiyacın var kendine faydan yok ki ele bi faydan olsun...

Gerçi bir dünya kerameti kendinden menkul tipleme türlü şarlatanlıklarla malı götürürken Seren Serengil yaşam koçluğu yapmış çok mu? 


Yoo dostum yoo bu zamana kadar arkadaşlara bedava verdiğim yaşam koçluğu hizmeti artık parayla.Dert anlatmak ve tavsiye istemek beleş değil bana da yazık yatır hesabıma bin gayme al aylık hizmetini, dönemlik kontratlarda indirim, toplu alımlarda iskontomuz da mevcuttur, yeni dönem kayıtlarımız başlamıştır vatana millete hayırlı uğurlu ola :)

Benden tavsiye boş durmayın saksıyı çalıştırın bir an önce şöhret olun bak millet kapıyor parsayı hazır düzen böyle devam ederken siz de küpünüzü doldurun öyle normal ücretli çalışmayla ne uzarsınız ne kısalırısınız...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa