Ne Mutlu Türküm Diyene

4 Şubat 2013 Pazartesi


Un,şeker,yağ triosuyla bir türlü helva yapamamak

FenerbahçeSon yıllarda Fenerbahçe'nin gidişatı aynı benim hayatıma benziyor.Un var,yağ var,şeker var ama bir türlü bu malzemelerden helva olmuyor voltranı oluşturamıyoruz sevgili takımım ve ben.

Sivasspor maçı ortaya koydu ki Fenerbahçe'den bu yıl da bi nane olmayacak.Açıkçası Aykut Kocaman teknik direktör olduğu müddetçe de aksi yönde bir gelişme olmayacağına olan kanaatim kesinleşti.Sergen Yalçın'ın da dediği gibi “Aykut Kocaman’a bisikletimle tur vermem. Adama koskoca Fenerbahçe’yi emanet etmişler”

Devre arası transfer döneminde yine bir dünya adamın peşinde koşuldu güya yaralarımıza merhem olacak çok kaliteli oyuncular getirilecekti peki gele gele kim geldi kerameti kendinden menkul Reto Ziegler (kişiliği, iyi niyeti on numara adam ama futbolu çok yetersiz) geçen sezon kapı dışarı edilen Emre Belözoğlu ve Pierre Webo :) coşturup iliklerime kadar titretti beni :)

Hadi imkanlar doğrultusunda bu oyuncuları aldın eyvallah ama adamları daha bismillah demeden ayaklarının tozuyla ilk 11'de ne demeye oynatırsın arkadaş? İyi kötü idare eden bi takımın varken takımda banko oynayan adamları keserek yeni transferleri güm diye sahaya sürersen işte böyle hezimete uğrarsın ve kestiğin oyuncuların morallerini sıfıra indirirsin adamlar zerre kıymetleri olmadığını hisseder.Ondan sonra ayıkla pirincin taşını gerçi pek moralli olduklarını da düşünmüyorum ya neyse.

Konunun teknik analiz kısmına girmeyeceğim bu konuda o kadar donanımlı olduğumu da zannetmiyorum ancak sade bir taraftar gözüyle görüşümü söyleyebilirim bi zahmet Aykut Kocaman istifa etsin ve mümkünse tekrar geri dönmesin uzun bir süre, yerine kim gelir bilmem ama şu oynanan oyundan daha kötü olmaz olamaz...

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa