Ne Mutlu Türküm Diyene

18 Şubat 2013 Pazartesi


Bir estetik faciası Valeria Lukyanova

valeria_lukyanova
Herşeyi anlıyorum da şu kendini bişeylere, birilerine benzetmeye çalışan insanlara bir mânâ veremiyorum.Hayır sizin doğal bi şekliniz şemaliniz yok mu arkadaş neden bu çaba? Kendinize ait bir kişilik sahibi değil misiniz? Neyin peşindesiniz, neyin kafasını yaşıyorsunuz?

Hani elin yüzünden memnun olmazsın şekli şemali normalde olması gerekenden deformedir ya da yaş almışsınızdır ufak estetik müdahaleler normal ama ya Valeria Lukyanova gibi barbiye benziycem diye kendine kıyar mı insan? Ha benzedin noldu 3-5 gün şöhret sonra ne olacak peki zamanın etkisine karşı koyamadığında bedenin neye benziyeceksin farkında mısın? Valeria ablaya bakınca insanı cezbeden bir unsur bulamıyorum ben.Donuk, mat, anlamsız bakışlar ifadesiz bir surat kısacası ortada bir güzellik varsa korkarım bu benim algı eşiğim,güzellik anlayışım dahilinde değil.

Bi ara bi teyze vardı ecnebi adı aklıma gelmedi şimdi güzelleşicem derken onca Estetik Ameliyatından sonra döne döne güzel ve çirkin dizisindeki aslan adam vincent'e dönmüştü.Valeria ablanın sonu da muhtemelen ona benzeyecek birkaç yıl sonra.

Allah akıl fikir versin ne diyeyim :)

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa