Ne Mutlu Türküm Diyene

30 Kasım 2012 Cuma


Yıllar sonra

Bunca yıllık insanevladıyım bu zamana kadar tecrübelerime dayanarak söylüyorum zaman 20'lerden sonra hızlı 30'larda ise çok hızlı akıyor yetişemiyorsunuz ne kadar istesenizde.Plan proje yapsanızda asla zamanı kendinize uyduramıyorsunuz o yüzden pek plan proje yapmayın bir bakmışsınız yıllar akıp geçmiş el elde baş başta tığ-ı teber şah-ı merdan kalmışsınız meydanda.

Dediğim gibi 20'lerin başındayken öyle güzel hayallerim vardı ki inanamazsınız o zamandan yaptığım planların yarısı gerçekleşseydi karun gibi olmuştum bir elim yağda biri balda ama şimdi yıllar sonra geriye dönüp bakınca hayallerimin neredeyse hiçbiri gerçekleşmedi ama mutsuz-pişman da değilim. Hele Antalya'ya giderken uçuyordum resmen sorsan orayı fethetmeye giden ordu kumandanı edasıyla çıktım yola ama ne oldu kimi zaman basiretim bağlandı, kimi zaman tam başlayacakken birşeylere hevesim kaçtı, kimi zamanda hiç beklemediğim yerden en güvendiğim yakınlarımdan kazığın tillahını yedim.Kös kös döndüm geri ama harcadığım zamandan gayri kayıp vermedim de ekstradan bir sürü hayat tecrübesi ve deneyim yanıma kâr kaldı.

Yaşanması gerekiyordu demek...

Önceleri çok takardım kafama ama dank etti bir noktada takmıyorum uzun zamandır.Hayatımda pişmanlığa yer vermeyi bıraktım bırakalı daha pozitif ve rahatım "olduğu kadar olmadığı kader" kısaca mottom bu.Sizlere de tavsiyem fazla hırs yapmayın gençler makul miktar hırs illaki elzem ama aşırıya kaçmayın asla, asabiyet yapıyor :) Polyanna gibi olun da demiyorum psikopata bağlamayın yeter. Mazallah kayış kopar motoru yakarsınız bir anda kendinizi her gün leblebi gibi anti depresan çakan zombilere dönmüş bulursunuz benden söylemesi.Gelişi güzel yaşayın en iyisi bu.

Yine hayallerim var ama öyle uçsuz bucaksız birbirini kovalanyan planlar silsilesi şeklinde değil daha ufak ve insanı mutlu etmeye yetecek cinsten.Yeni insanlarla tanışmak,kendi işinin sahibi olmak vs vs böylesi daha iyi...

Beni dinleyin emin olun hayat size daha yaşanılır ve katlanılır gelecek.Son olarak yazımı nostaljik bi şarkı ile noktalıyayım.


Kargo - Yıllar sonra

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Büşra Bayram on 1 Aralık 2012 02:21 dedi ki...

yine de umutlu olman güzel bence :)

cemo on 1 Aralık 2012 07:09 dedi ki...

Umutsuz yaşanmaz ki, umut sığınılacak bir liman, tutunulacak daldır her insan için :) Oturup ağlamaktan evladır.

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa