Ne Mutlu Türküm Diyene

24 Ekim 2012 Çarşamba


Estek köstek gezmeler

Kırk yılın başı ayıla bayıla bir ayakkabı aldım 2 gündür bana cehennem azabı yaşatıyor namıssız.200-300 metre yürümeye gelmiyor hemen sağ ayağımın parmaklarla ayak kısmının birleştiği yerden yardırmaya başlıyor insan yürümekten bizar oluyor.Halihazırda yürümeyi pek seven kinetik enerji insanı değilim gittiğim hepi topu 3-5 yer var onlarda muhterem ayakkabı sayesinde bana kaf dağının ardı gibi gelmeye başladı.Bağcıkları gevşettim olmadı, ayağımı topuğa doğru çekmeyi denedim olmadı hatta ayakkabıya yumuşasın deyü masaj bile yaptım lakin bana mısın demedi namert.Yapcak bişey yok ya ayakkabı benim ayağa ya da benim ayak bu işkenceye alışana kadar çekicez bu kahrı seve seve :)


highland_creek
Eşgalini vereyimde alacak olursanız yaşadıklarım aklınızda bulunsun :)

Unutmadan tüm okurcanlarımın Kurban Bayramını kutlarım.Kurban kavurmasının tadı güzel olur mevzuyu abartıp ete doyucam diye mide fesadı geçirmeyin aman diyim :)

2 Yorumgaçlı Okurcan:

mm on 29 Ekim 2012 05:52 dedi ki...

Ya ayakkabıları buzluğa mı ne koyunca vurmuyormuş galiba, öyle bir şeyler okumuştum bir blogta bir araştır istersen :)))

Hem erkek ayakkabıları genelde sadece bir kaç gün vurur ve bu sancılı günler biter, biz ne yapalım 1 yıllık topuklu ayakkabılarımız bile ayaklarımızı s.yor :D

cemo on 29 Ekim 2012 07:13 dedi ki...

Azcık vuran yeri ezdim 3-5 sefer daha giyince düzeldi şimdi rahatım çok şükür :) Kadının işi hep zor be melodramcım yapcak bişey yok :/

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa