Ne Mutlu Türküm Diyene

27 Haziran 2012 Çarşamba


Windows Live Essentials - Windows Live Temel Parçalar yükleyememe sorunsalı ve çözümü

msnBirkaç gün evvel msn'i açmaya çalışırken tuhaf bir uyarı aldım messenger'i güncellemem gerektiği aksi takdirde bu hizmeti kullanamayacağıma dair.Ne yapayım kaderime razı oldum ve messengeri güncelledim açmaya kalktığımda "UXCORE.dll dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı" hatasını almaya başladım tabi işlem sürdürülemiyor program kapatılacak vs dese de yine de bir şekilde messenger'i kullanmayı başardım.


Dün en sonunda bu hata yüzünden kullanamaz oldum güzide iletişim programımı kilitlenip kalıyordu ne yapayım kaldırayım bari dedim kaldırmaz olaydım bu seferde her yükleme esnasında ve sonunda "0x80070643 Kaynak:wllogin-i386" hatası uyarısı almaya başladım tabi haliyle yüklemeyi bir türlü tamamlayamadım.Aradım taradım sanal alemde önerilen her türlü çözümü denedim bana mısın demedi namussuz yükleyemedim gitti.Tabi haliyle benim şalterler attı verdim ayarı makineye msn - microsoft - bilgisayar triosu bundan nasibini fazlasıyla aldı.


Sonra bir anda ampul yandı bu durumdan en çok Vista kullanıcıları etkileniyordu üst versiyon işletim sistemleri etkilenmiyordu o zaman hemen bilgisayarda beklemede kalmış tüm güncellemeleri yaptım akabinde program ekle-kaldırdan messenger'in geriye kalan neyi var neyi yoksa sildim Windows'un güvenlik duvarını kaldırıp bilgisayarı yeniden başlattım peşinden microsoft'un Windows Live Essentials - Windows Live Temel Parçalar yüklenebilen resmi sayfasından yükleme zımbırtısını indirdim ve nihayet kurulum başarılı oldu içim bir rahatladı sorma gitsin okurcan elim mecbur zira sadece msn üzerinden bağlantıda olduğum arkadaşlarım var e-buddy gibi abuk subuk site tabanlı uygulamaları ya da 3.parti yazılımlar üzerinden bağlanmayıda hiç sevmem.


Sizede aynı sorunlarla karşılaşırsanız yapmanız gereken basit ilk önce güncellemelerinizi tamamlayın sonra msn'i tertemiz kaldırın ve güvenlik duvarınızı indirip temiz bir kurulum yapın ancak böyle kesin olarak sonuca ulaşabilirsiniz messengeri onarayım yok dışardan dll ekliyeyim ya da dll'yi sileyim diye hiç uğraşmayın en fazla 10 dakikanızı alır ve çözüm neredeyse garanti. Benden bu kadar hadi size keyifli sohbetler:)

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa