Ne Mutlu Türküm Diyene

19 Mayıs 2012 Cumartesi


Mutlu tesadüfler dün'ü

Dün tesadüfler açısından ilginç bir gündü benim için.Bir arkadaşımla kedi almayak için kızılay'a inerken metroda düğününe gidemediğim için oldukça hayıflandığım,üzüldüğüm kadim bir dostumla karşılaşmak ve kısada olsa hasbihal etmek oldukça keyiflendirdi beni.Çok yakın olmamıza ve aynı şehirde yaşamamıza rağmen kendisinin işinin yoğunluğu dolayısıyla görüşememek oldukça berbat bir durum.


Kızılayda bundan birkaç gün önce sakarya'da karşlaştığımız kızıderili arkadaşların müzik ziyafetine denk gelmek ise üzerine bonus oldu.Kendi etik kıyafetlerini giymişler tepelerinde tüyler falan oldukça dikkat çekiciydiler.Tabi yanımdaki arkadaşım ısrarlarıma rağmen kızılderililerle akraba olduğumuz gerçeğini kabulenmesede etraflarında bir hayli kalabalık bir grup toplanmış ilgiyle onları izliyorlardı maalesef biz pek kalamadık yanlarından transit geçtik neymiş hanfendi gece yolda görse korkarmış pehh :)


Neyse petshoptan Exotic Shorthair cinsi kedimizi aldık ve günü tamamladık.Oldukça şirin bir hayvan aslında ben pek kedici bir hayvansever değilim ama kanım kaynadı kerataya :)



Bazıları her nekadar milli bayramlarımızdan hazzetmese,rahatsız olsa, onları güdükleştirmeye ve ortadan kaldırmaya çalışsa da bizi biz yapan, ulusal kimliğimizin bir parçası olan 19 Mayıs Atatürk'ü Anma,Gençlik ve Spor Bayramınızı en içten duygularımla kutlarım.



4 Yorumgaçlı Okurcan:

Adsız dedi ki...

bir kere de kedi fare balık almak için dışarı çıkmayın da normal insanlar gibi ne bileyim domates patates patlıcan almak için çıkın :D bu arada doğru söylüyorsun kızılderililerle akrabayız ;)

cemo on 20 Mayıs 2012 14:16 dedi ki...

Bu gün onu da aldık :) ama kedikimizle markete sokmadılar bizi :( ben de dışarda bekledim

Adsız dedi ki...

yazık sanaaa :(

cemo on 23 Mayıs 2012 13:43 dedi ki...

Di mi çok yazık bana :( hatta ühühühühühü :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa