Ne Mutlu Türküm Diyene

31 Mayıs 2012 Perşembe


Hava

hava_durumu_ankara
Bu aralar Ankara'da çok acayip bir hava durumu var aynı gün içerisinde birkaç farklı mevsim yaşamak mümkün.Öğlen çıkıyorsun evden hava güneşli mis gibi üzerinde kısa kollular aniden hava dönüyor kapanıyor başlıyorsun üşümeye.Ertesi gün aynı hava üşürüm ne olur ne olmaz diyerek uzun kolluları giyiyorsunuz o da nesi sıcak artarak devam ediyor ve haliyle siz de pişiyorsunuz.Bir başka gün hava kapalıyken yağmurluk-mont alıyorsunuz yağmurun yağma ihtimaline karşılık yağmıyor namert sonra yine yağmaz düşüncesiyle montsuz çıkıyorsunuz bu seferde başlıyor yağmur sizde yağmuru yiyip sıçana dönüyorsunuz çıldırmamak içten bile değil.

İçinimden derin bir la havle çekiyorum ne yapayım başka Allahım sen sabır ver :)


E tabi yıllar yılı acımadan doğayı katledersen o da seninle böyle dalgasını geçer...

2 Yorumgaçlı Okurcan:

caloroso on 31 Mayıs 2012 07:22 dedi ki...

öğlen güneşli havada yürüyüş yapan ben, akşam iş çıkışında da aynı tat da bir yürüyüş yapacağını sanan yine ben, balkona çıkıp üşüyen yine ben, bunları düşünürken yazdıklarını okuyup, kafasını sallayan yine ben:)

cemo on 31 Mayıs 2012 14:01 dedi ki...

Seninle aynı durumdan muzdarip olan da ben :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa