Ne Mutlu Türküm Diyene

2 Mayıs 2012 Çarşamba


Genel sağlık sigortası mevzusu

Şimdi efenim bizim muhterem devlet-i alimiz zenginden vergi toplayamadığından mütevellit benim gibi işsiz güçsüz herhangi bir sosyal güvenceye sahip olmayan tayfaya gözünü dikti.Lan bu heriflerin geliri meliri yok ama baksana ölmüyolar bu namussuzlar kesin bunlarda para vardır mantığıyla aslında 5 kuruş vermeden yararlanmamız gereken Genel Sağlık Sigortası kapsamında bize okkalı bir pirim döşedi. 

Daha önce sigortadan "mecburen" faydalanabilmek için yaşadığım durumları burada yazmıştım.Beklediğim sıraları sistemin göçmesini büyün milletin o daracık yerde sıkış tepiş bir evrak onaylatabilmek için neler çektiğini vs 

Yüce devlet-i alimizin bana ve benim gibi binlerce vatandaşa döşediği yüksek pirim miktarı yüzünden pekçok kişi gibi bende kaymakamlığa itiraz dilekçesi vermiş kurulun halimi yeniden gözden geçirmesini beklemiştim.Aradan geçen sürenin ardından kurul beni ve ailemin durumunu incelemiş dilekçeme yanıt göndermiş ödemem gereken pirim miktarında istediğim şekilde değişiklik yapıldığına dair.Şimdi normalde ne beklersiniz kaymakamlık sgk'ya haber verir değil mi yok vermemiş.Bizim bizzat gidip başvurmamız gerekiyormuş meğersem.Tabi bizimkiler pirim ödemesi için bankaya gidince kocamaaaan bir süprizle karşılaşmışlar haliyle.


Bu gün ufaktan ufaktan yollara düştüm mecburen elimde bana gönderilen yanıt bildirimi sgk'nın kapısına dayandım Allahtan içerde pek kimse yoktu hemen bir form doldurdum yanına da yanıt bildirimini ilave ederek memura uzattım şansıma yine sistemde sorun çıkmasın mı :) Biraz bekledikten sonra daha deneyimli bir memur geldi epey uğraştıktan sonra işlemimin tamamlandığını bir kaç gün içerisinde tüm sistemde (banka dahil) pirim miktarımın doğru görüneceğini söyledi.


Böylece yine işimizi halletmiş olduk çok şükür  :)

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa