Ne Mutlu Türküm Diyene

12 Ocak 2012 Perşembe


Can Bonomo'ya dair

can bonomo
Samimi olmak gerekirse sorsanız kenimi genel kültür sahibi biri olarak nitelendiririm memlekette Eurovision'a katılabilecek kalitede birileri varsa mutlaka duymuşumdur diye düşünürdüm heyhat TRT beni mahçup etti bu yıl yarışması için Can Bonomo namlı bir arkadaşı bulup çıkarmışlar.

Adını ilk duyduğumda ilk tepkim Kim lan Can Bonomo oldu yalan yok :)

Gerçi bu biraz benim ayıbım genç bilinir biriymiş meğer Albüm çıkarmış, klipleri falan varmış,dizide oynamış hatta Altın Kelebek Televizyon Ödüllerinde En İyi Çıkış Yapan Solist ödülünü bile almış piyasayı takip edemiyoruz demekki artık yaşlanıyoruz mirim.

Şarkılarının bir kısmını dinledim ilginç bir ses tınısına ve müzik tarzına sahip aslına bakarsanız fena da sayılmaz yarışmada şansı olur mu diye soracak olursanız belli olmaz daha önce defalarca dediğim gibi Eurovision siyasi ağırlıklı bir yarışma kimin birinci olacağı ülkelerin jürilerine bağlı.

Bana kalsa ülkede ne kadar enteresan adam var onu yollarım yarışmaya maksat eğlence değil mi vatandaşı kim eğlendiriyorsa onu yollamak daha doğru Ankaralı Namık olur,Güdüllü Ergün olur,Tarık Mengüç olur.

Can Bonomo ile Eurovision maceramız nasıl sonuçlanacak bakalım Vatana Millete hayırlı uğurlu olsun :)))

5 Yorumgaçlı Okurcan:

negzel on 12 Ocak 2012 14:56 dedi ki...

merhabalar:) 1000 yıl olmuş gibi sanki buralara gelmeyeli. tamamen aynı fikirdeyim bonomo hakkında. bi serdar ortaçtır bi tarık mengüçtür negzel olurmuş halbuki:) nerden bulmuşlar ki bu adamı. ayrıca da dinleyemiyorum kendisini... iyi geceler:)

cemo on 12 Ocak 2012 16:21 dedi ki...

Hoşgelmişsiniz efenim sefalar getirmişsiniz :) Şöyle bol eğlenceli bişeyler yollamak lazım tabiki ben denedim 3-5 seferden sonra kulak aşinalığı olunca bayağı keyifli bile geliyor :) İyi geceler

Hazel on 12 Ocak 2012 23:28 dedi ki...

can bonomo yu tanıyordum tanımasına ama eurovizyo

ifellinlaw on 13 Ocak 2012 13:20 dedi ki...

eurovision da bi b.k olsa gam yemicem

cemo on 13 Ocak 2012 14:00 dedi ki...

Aynen melis bi espirisi kalmadı eurovision'un bir zamanlar ciddi bir müzik yarışmasıyken şimdi tamamen siyasi al gülüm ver gülüm platformu halinde

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa