Ne Mutlu Türküm Diyene

8 Ekim 2011 Cumartesi


Eş, dost, akraba, talikat vs.

Bu gün ne güzel sabahın köründe akrabaların eve doluşmasıyla başladı.İnsan sabah 10'da misafirliğe gelir mi bizimkiler geliyor arkadaş benim daha afyonum patlamamış gözlerim mahmur alel acele fırladım yataktan doğal olarak hemen bi el yüz yıkama üst baş düzenleme faslından sonra eniştemlerin huzuruna çıktım.Uzun zamandır görüşemediğimizden konuşacak pek çok konu duyulacak aile sülale içi bir çok dedikodu birikmiş bizimkiler saatlerce muhabbete devam ettiler bende kaçırdığım uykumu koltukta hafiften yarı uyur vaziyette tamamlamaya çalıştım.

Daha ben kendimi toarlayamamışken ikinci dalga kapıda beliriverdi kuzenlerde damladı ev oldu mu sana panayır yeri.Bir tarafta dedikodu kazanları kaynarken diğer tarafta tavla turnuvası.İki ucu boklu değnek nereye gitsem huzur yok.En temizi odama çekileyim dedim odada da kuzenin ufaklık damladı mı abi gitar çal vs allahtan gitarın la teli kopmuştuda çal mevzusunu atlattık tabi arada hala gitara tel almadın mı diye barnak kadar çocuktan ayar yedikya neyse :)

Akşam yemeği yaklaşırken babam bir anda çiğköfte malzemelerini çıkarttı ve bu günün en güzel olayına imza attı.Hiç haberim yoktu cidden mutlu oldum ne yalan söyliyeyim.Epeydir böylesi içim sevinçle dolmamıştı eski bir dostu görmüş gibi oldum ahh bide yanında bi büyük olsaydı tadından yenmeyecekti ama napalım buncağızla idare ettik :)

Yemeğin üzerine eniştemin bitmek bilmeyen siyasi vaazlarını dinlemek kafamı kazana çevirdi.İnsan hiç mi değişmez biraz daha alçak sesle konuşsa yan siteden duyacaklar insanın sesinin ayarı olmaz mı hiç.Zamanında sağdan şaşmayan insanların bile benim yoluma gelip benimle aynı çizgide oy kullandıklarını görmek tebessüm yarattı.

Geç vakitlere kadar bizde kaldılar.Rahmetli annanemin zamanından beri kuzenin düğünü hariç bu kadar kalabalık ve gürültülü olmamıştık :) Allahtan da olmamışız bir daha aynısı yaşanırsa evden firar etmeyi düşünüyorum.

Ha birde hayatımda ilk defa aynı arkadaşım aynı gün içinde 2 defa müsait olmadığım bir anda aradı :)

Bu bir işaret olmasın sakın :)

2 Yorumgaçlı Okurcan:

can istanbullu on 9 Ekim 2011 12:23 dedi ki...

Bu yazdıklarınızı akrabalarınız okumayacak heralde dimi? İşin esprisi insan tabiki akrabaları ile olacak ama, ayar çok önemli. Kalabalık insanı yoruyor hele büyükşehirde.Güzel günler sizinle olsun..
Farklı Bakış

cemo on 9 Ekim 2011 13:01 dedi ki...

Çok şükür öyle bir kaygım yok kendileri internet özürlü olduklarından mütevellit gönlüm oldukça ferah :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa