Ne Mutlu Türküm Diyene

26 Eylül 2011 Pazartesi


İmmortals

immortals
The Fall ve The Cell gibi filmlerle adını duyuran yönetmen Tarsem Singh bu sefer bizi İmmortals ile yunan mitolojisinin kalbine götürüyor hemde sinemada izleyecekler için 3D.Theseus'un hikayesi'nin anlatıldığı film 300 spartalı'nın yapımcılarının eseri ve iş bu sebepten bir hayli 300 spartalı atmosferine benzer bir atmosfer taşıyor.Mitolojiye meraklı biri için izlenmesi farz yerinde elimde değil mitolojik,fantastik filmlere dayanamıyorum :) Başrollerde Theseus'u canlandıran Henry Cavill,John Hurt(Zeus) ve Mickey Rourke (Kral Hyperion)var.Sadece fragmanını izlemiş olmam sebebiyle filmle ilgili olumlu ya da olumsuz birşeyler yazmak istemiyorum.Gösterime girdiği gün gidip sinemada izlemeye niyetim var sadece onu söyleyebilirim.Zira epey zamandır hevesle gösterime girmesini beklediğim nice film beni oldukça büyük hayalkırıklığına uğrattı inşallah bu sefer immortals'da aynı şeyleri yaşamam.Gerçi yapımcı yönetmen ve oyuncularına bakınca ve fragmanı izleyince göreceksiniz adamlar cidden güzel şeyler yapmış kaliteli bir yapım olacağı garanti gibi ama ben yine o "ama" şerhimi koyayım :)

Beni en çok hayıflandıran kendi mitolojimizi ve tarihimizi böylesi güzel yapımlarda izleyemiyor olmamız umarım bir gün bu hayalim gerçekleşir hollywood bizim mitolojimizi ve tarihimizi konu alan filmler çeker :)

Konumuza gelince Titan Hyperion, yıllar sonra insanlığa savaş açar. Savaş Tanrısı Ares tarafından üretilen efsane bir silahın, Epirus Yayı'nın peşindedir. Bu silah, Titanları Tartaruslardan kurtarmaya yarayacaktır, bu silah sayesinde öç alabilecektir. Tanrılar savaşta Hyperionlar ya da insanlık arasında bir seçim yapma yetisine sahip değildirler, taraf tutamamaktadırlar. Tanrıları ve toprağını korumakla görevli olan Zeus tarafından seçilmiş Theseus'tur.

immortals immortals immortals

İmmortals Fragman

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa