Ne Mutlu Türküm Diyene

31 Ağustos 2011 Çarşamba


Bayram mı ne bayramı?

BayramŞeker Bayramım nasıl mı geçiyor kısaca geçmiyor hele ilk gün yaşadığımız komedinin ardından bayramın benim için pek bir espirisi kalmadı :)

İnsanın ailesi ne kadar unutkan olabilir ki? Benimkiler beni bayram sabahı uyandırmayı unuttular desem inanırmısınız ? Gerçi bunda sabahın köründe gelen misafirlerimizin de payı yok değil kardeşim sabahın 10'unda bayram ziyaretine gelinir mi rüyanda mı gördün bizi :) Neyse efenim uzun zamandır görüşmediğimiz şu sıralar başka bir şehirde yaşayan zamanında pek samimi olduğumuz komşularımız teşrif buyurmuşlar e bizimkilerde onları ağırlayalım derken beni uyandırmayı unutmuşlar.Mesele o değil onların akabinde gelen yeni misafirler de olunca ben hepten arada kaynamışım Allahtan biyolojik saatimiz işliyorda uyanabiliyoruz kendi imkanlarımızla.

Uyandığımda ev panayır yerine dönmüştü gelen gelmiş allı evlenmiş güllü kocaya varmış bayramlaşan bayramlaşmıştı bendenizde assolist edasıyla daha mahmur gözlerle gelenleri selamlamaya çıkmıştım odamdan tabi o kafayla kimle bayramlaştım kimi ya da neyi öptüm farkında bile değilim, ortada dönen muhabbetleride pek kavrayamadım ne yalan söyliyeyim.Ayıldığımda ise misafirler tası tarağı toplayıp gitmeye koyuldular dolayısıyla bayramdan bi bok anlamadım.Lan bayram kahvesi içip bayram şekeri bile yiyemedim o derece.

En son bizimkilerle bayramlaştım cidden çok tuhaf oldu alışmışım sabah erkenden kalkıp giyindikten sonra bayram kahvatımızı edip bayramlaştıktan sonra misafir beklemeye ve bayramları bayram gibi yaşamaya bu sefer fena ketenpereye geldik.

Bu günde bizimkiler gittiler bayram ziyaretine yine sabahın kör vakti e tabi önce mezarlık ziyareti yapılacak kabirlerde dualar okunacak akabinde ehir içindeki en büyük akrabaya gidilip bayramlaşılacak kim bekler benim gibi ekabir adamı.

Du bakalım gelmesini beklediğim gerçekleşme olasılığı az da olsa var olan bir bayram ziyaretçimiz var olursa güzel olur olmazsada can sağlığı ne diyelim.

Biz ufaklıkken şeker bayramında önce apartmanımızda sonra da çevre apartmanlardaki komşularımıza bayramlaşmaya giderdik.En büyük eğlencemiz şeker biriktirmek ve arkadaşlarımızla onlarda olmayan şekerlerimizi paylaşmaktı.Enteresandır eskiden hemen hemen her bayramda kapımıza gelen 3-5 bücürde artık piyasada yok sanırım şeker devri kapandı bilgisayar başında knight ya da counter oynuyolardır.

Klasik tribe girip nerde o eski bayramlar demiyeceğim zira belli harcadık bitti hadi yenisine bakalım .

3 Yorumgaçlı Okurcan:

Ferit dedi ki...

Ramazan Bayramı desen daha doğru olur?

Adsız dedi ki...

bayramın kutlu olsun cemoo

cemo on 4 Eylül 2011 12:57 dedi ki...

Seninde bayramın kutlu olsun zennubecik nerelerdesin yahu :)))

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa