Ne Mutlu Türküm Diyene

22 Temmuz 2011 Cuma


Dünya fani

Frontosa

Dün sabah uyandığımda karşılaştığım süprizle oldukça büyük bir şoka uğradım.Yataktan doğruldum daha afyonum bile patlamadan ayaklarım yere değer değmez zeminde bir ıslaklık hissettim.Endişeyle eğilip odanın zeminine baktım ancak görünürde bişey yoktu o sırada yatağın altından bir balığın çırpınma seslerini duyar gibi oldum aceleyle yatağın aşşağı yukarı 4 parmak yükseklikte olan altına baktım benim tosun frontosa boylu boyunca uzanmış son çırpınışlarını vermekte.Hemen alel acele kaptığım gibi akvaryumun içine geri postaladım kendisini.Akvaryuma atmadan önce garibanın derisinin oldukça kuru olduğunu hissetmiştim sanırım bir iki dakika kadar suyun dışında kalmış.Suya girer girmez hızla dibe çöktü 3-5 yüzgeç darbesi ya attı ya atmadı kumların üzerine bırakıverdi kendini boylu boyunca.Zannımca dışarda oksijensiz kaldığı süreçte büyük bir beyin hasarına uğradı belki düzelir diye umut ettim ama aradan geçen yarım saatte diğer balıklarında ilgisini çekmesi nedeniyle hemen yavruluğa naklettim bu akşam yemeğine kadar soluk alıp veriyordu yemekten sonra geldiğimde maalesef tosunum yüzgeçleri dikmiş imamın kayığına tek gidiş bileti kestirmişti.

İnsan ister istemez üzülüyor kolay değil aylarca emek vermiştim her gün sektirmedien yemini ver, hastalanınca ilacını dök,her hafta dip temizliğini yap bir dünya uğraş dur sonra sabah yatağının altından çıksın.Zibidi o kadar uğraşıp akvaryumun üstünü kapattığım halde hangi aradan atladı nerlerden sekti de benim yatağın altına kadar girdi hayretler içerisindeyim napalım birlikte olan yolculuğumuz buraya kadarmış.Artık haftaya gidip jr frontosalardan alırım bir tane daha, ölenle ölünmüyor.

2 Yorumgaçlı Okurcan:

MaTRuŞKa on 22 Temmuz 2011 12:56 dedi ki...

:D :D :D ilahi sen..

cemo on 22 Temmuz 2011 13:21 dedi ki...

Öyle deme matruşka öldü ama ühühühühühü :(

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa