Ne Mutlu Türküm Diyene

12 Haziran 2011 Pazar


Seçim sonuçlarının bana düşündürdükleri

penguenÖncelikle seçim sonuçları vatana millete hayırlı olsun demek isterdim ama ortaya çıkan tablodan hiç mi hiç hayır geleceğini zannetmiyorum.Vatandaşların verdiği oylara ve sonuca saygılı ancak ülkemin geleceği içinde bir o kadar endişeliyim. Seçim sonuçları bana deveye diken insana öpen yararmış sözünün hakikaten gerçek olduğunu öğretti.Bizim vatandaş öpülmeye bayılıyor dokuz yıldır sabit gelirlinin gelirinde bir düzelme yaşanmazken,emekliler haklarından olurken,hak arayanlar devletin baskısı altında inim inim inlerken,yönetimi eleştirenler,vatanseverler ile askerler pek çoğunun sahte olduğu ispatlı delillere dayanan kıytırık bir davadan yıllarca içerde tutulurken,uluslararası bağımsız kuruluşlarca yapılan ölçümlerde tüm hak ve özgürlüklerde gerilediğimiz bariz ortadayken mevcut yönetim seçimden hemde oylarının oranını arttırarak çıkıyorsa ortada bir tuhaflık var demektir ya da biz milletçe mazoşist olduk haberimiz yok.Artık tepkilerimizin de yalan olduğunu ciddi ciddi düşünmeye başladım kütahyada siyanür faciası yaşandı tepki gösterildi,sinop ve mersinde nükleer santral yapılacak diye bir dünya tatava yaşandı,artvinde çıkan olaylarda bir öğretmen hayatını kaybetti,fındık fiyatları yüzünden ordu ve giresunda bütün fındık üreticileri dara düştü,zonguldakta maden faciaları yaşandı kader denip geçildi,kpss soruları çalındı ortalık karıştı,lys de şifre çıktı öğrenciler tepki koydu,internet sansürü için birdünya kullanıcı ve sosyal medya yürüdü,atanamayan öğretmenler isyanlarda,işsizlik tavan yapmış ama iktidar yine de kazanmaya devam ediyor :) Gavur dediği izmirde bile oylarını arttırdı var mı daha ötesi.Demekki insanlar halinden memnun gösterilen tepkilerse hepten yalan...

Bizi ezeni,sömüreni,çalanı,yolsuzluk yapanı,yüzümüze küfredeni çok seviyoruz anlaşılan.

Durmak yok uyumaya devam,İstikrar sürsün Türkiye sürünsün :)

3 Yorumgaçlı Okurcan:

Adsız dedi ki...

En uyuz olduğum durum kime sorsan AKP düşmanı ama seçim sonucu %50. Tabi ki herkes oyunu istediğine verir; ama milletin yalancılığı beni bitiren nokta. Ne ne perhiz bu ne lahana turşusu...

SmG on 13 Haziran 2011 10:49 dedi ki...

ben saygı duymuyorum. küfrediyorum, sövüyorum... istediklerini söylesinler bana umrumda bile değil. hayatım karardı, evet gerçekten karardı. bu hipnoz olmuş insanlara hiç saygım kalmadı hiç.

cemo on 13 Haziran 2011 15:11 dedi ki...

Yeşil artık ben milletin oy verdiği partiyi gizlediğine kesinlikle inanıyorum ama bu %50 hadisesinden sonra ak koyun kara koyun çıkar ortaya :)

SmG içinden geleni yap en güzeli :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa