Ne Mutlu Türküm Diyene

3 Mayıs 2011 Salı


Bir Çiçek

Bir çiçek duruyordu, orda, bir yerde,
Bir yanlışı düzeltircesine açmış;
Gelmiş ta ağzımın kenarında
Konuşur durur.

Bir gemi bembeyaz teniyle açıklarda,
Güverteleri uçtan uca orman;
Aldım çiçeğimi şurama bastım,
Bastım ki yalnızlığımmış.

Bir başına arşınlıyor bir adam mavi treni
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.

Cemal Süreya

4 Yorumgaçlı Okurcan:

negzel on 3 Mayıs 2011 14:59 dedi ki...

güzel şiir..sezen aksu'nun "yine mi çiçek" diye bir şarkısı vardı. onu hatırladım...

cemo on 3 Mayıs 2011 15:20 dedi ki...

Geçen gün bir sitede denk geldi bende bayıldım Cemal Süreya kolleksiyonuma ekliyeyim dedim :)

KELEBEK on 3 Mayıs 2011 23:20 dedi ki...

efkarlandım :) getirin rakımı :)

Pilli Petro on 4 Mayıs 2011 09:53 dedi ki...

bu sıralar cemal süreya bana çok iç geçirtiyor :(

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa