Ne Mutlu Türküm Diyene

24 Nisan 2011 Pazar


Yumurtaya can veren Allahım şu kullarına da biraz akıl bahşetseydin

yumurtaEy okurcan eğer üniversite öğrencisiysen ve aklın varsa yumurtadan uzak dur.Bundan sonra böyle işine gelirse.Neden,çünki devlet büyüklerimiz yumurtayı tutmanın ve havaya kaldırmanın "milli birlik ve bütünlük duygularını zedeleyici" bir unsur olduğuna dair hüküm vermişler,ferman salmışlar.Dil Tarih Coğrafya Fakültesi öğrencisi Tayfun Yıldırım yumurta yüzünden yurdundan çıkartıldı ve bursu kesildi.Üniversitelerine gelmesi planlanan Bakanı protesto amaçlı yapılan gösteride elinde yumurta bulundurmak suçundan savunması istenen gencin başına bunlar geldi haberiniz olsun.Sonra vay ben duymadım, vay ben bilmiyodum, vay efendim elektirikler kesilmişti çalışamadım demeyin.Aman dikkat eğer yurtta kalıyorsanız yumurta yiyecekseniz kesinlikle gazete kağıdına sarıp öyle götürün gideceğiniz yere kimselere göstermeden hatta mümkünse gece vakti mazallah YURTKUR'da çalışan birileri elinizde yumurtayı görürse hele birde elinizdeyse protesto eylemine hazırlandığınızı zanneder sizden de savunma isteyebilirler sonra bir bakarsınız yumurta bulundurmaktan yurdunuzdan atılmış ve burssuz kalmışsınız :)

Demedi deme ayağını denk al onbin kişiyi karşında bulursun sonra :)

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa