Ne Mutlu Türküm Diyene

18 Mart 2011 Cuma


Geçmiş olsun galatasaray

çiko
Klasikleşmiş bir sonuç tekrarlandı.Her seferinde yeniyoruz Galatasaray'ı bir Fenerbahçeli olarak heyecan duymuyorum artık.Derbinin benim için en güzel yanı Galatasaraylı arkadaşlara şaka yollu takılma imkanı doğurması :) Galatasaray taraftarı maçta en yüksek tezahürat rekorunu kırdı böylece Guinness rekorlar kitabına girdiler ama rekor tezahürat bile kazanmalarına yetmedi ne yazık ki, şimdiden twitter,friendfeed ve facebook gibi platformlarda maç üzerine geyikler dönmeye başladı bile :) Alex yine alexliğini yaptı durdu durdu bir gol attı birde asist yaptı seviyorum bu adamı yahu :) Maçta yaşanan çirkinlikleri yazmak istemiyorum.Yapanlar utansın artık koca rakı şişesi stada nasıl girdi acaba onu çok merak ediyorum.İnşallah bundan sonraki tüm maçları alarak şampiyonluğa uzanırız.

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Tjaala on 19 Mart 2011 07:46 dedi ki...

Ana yeni farkettim! Cikonun kaslari seninkilerle ayni. ayni senin gibi bakiyor. gozler de ayni. aynisinizz. ciko sensinn. sen cikosun. ben cemoyum. cemo beniiimm!

cemo on 19 Mart 2011 09:19 dedi ki...

Sakin olalım :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa