Ne Mutlu Türküm Diyene

2 Mart 2011 Çarşamba


Benim hamsiler

Frontosafrontosa_calvus

*Bazı arkadaşlar merak ediyorlardı beslediğim balıkları dün gece üşenmedim resimlerini çektim ama bendeki yetenekle çekilen resimlerin %90'ı abidik gubidik çıktığından 50 kare resimden toplasan 7-8 karesi bişeye benzedi bende içlerinden 2 tanesini seçtim ne yapayım şansınıza küsün :) İşte benim frontosa ve calvuslar şimdilik ufacıklar 3-5 ay sonra bişeye benzerler.Baktıktan sonra maşallah demeyi unutmayın nazar değmesin :)

*Blogspot kapatıldı diye bloğumu başka mecralara taşımayacağım buna kesin kararlıyım.Gemiyi terkedenlerden olmaya niyetim yok ama başka sistemlere taşınmayı seçen arkadaşlara da saygım sonsuz.Belki ilerde güzel bir domain bulursam kendi sitelerimin bulunduğu host'a geçerim.Sayaç hizmeti aldığım yerden ziyaretçi sayıma baktım takriben %40 civarında bir düşüş var ama ne yapalım zaten blogdaki amacım aman çok hit alayım aman çok kişi izlesin olmadığından pekte umrumda değil açıkçası yaşanan düşüş

6 Yorumgaçlı Okurcan:

Mia Wallace on 2 Mart 2011 17:16 dedi ki...

anaaamm :)

Beyaz Piyon on 2 Mart 2011 17:45 dedi ki...

maşallah :p

negzel on 3 Mart 2011 09:15 dedi ki...

Nazar değmesin balıklara da çok asık suratlı bunlar:))

cemo on 3 Mart 2011 13:59 dedi ki...

Korktun mu mia :D

Sağol Beyaz piyon

negzel Tipleri böyle napsın garibanlar :)

Adsız dedi ki...

balıklar süper de su biraz kirli gibin :)

cemo on 6 Mart 2011 13:09 dedi ki...

Su kirli değil ya ışıklandırmadan dolayı öyla :( Suyum pırıl pırıl bardağı daldır iç o derece yani :D

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa