Ne Mutlu Türküm Diyene

26 Şubat 2011 Cumartesi


Ondan bundan birazda şundan bölüm 18

*Farkına vardım ki sevdiğin bir arkadaşınla parktaki bank üzerinde yenen sade bir pide restorantta yediğin 1.5 iskenderden daha lezzetli olabiliyor.Hafta içinde lolla'cığımla buluştuğumuzda beğendik önündeki parkta denenmiştir %100 çalışıyor :)

*Başbaşa görüşmelerde eğer havamdaysam bir süre muhabbet edip akü boşalınca, espiri yapmaya başlıyorum istemsizce, bildiğin komik bir adam oluyorum aynı etkiyi içkide gösteriyor lakin içkide ayarı kaçırınca kendi kendime demlenmaye başlıyorum garip :)

*Facebook'ta eski lisemin dostluk grubuna yönetici yapmışlar beni bi dünya tanıdık var eklesemmi eklemesemmi iki arada bi derede kaldım herifleri rahat 10 senedir görmemişim ne diycem "selam dünyalı biz dostuz" mu?

Tweet Bilimci

*Friendfeed'de rasladığım bir fotoğraf bu ne olur allahım rüya olsun dedirten cinsten, resme bak hizaya gel twitter'de millet olayı aşmış vaziyette şarkıcı bengü twit atsın diye 1500 TL'ye birini tutmuş diyolardı heralde bu muhteremi tutmuş baksana adamda say say bitmez özellikler var boru değil Tweet Bilimci :D

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa