Ne Mutlu Türküm Diyene

20 Ocak 2011 Perşembe


Açlıktan ölen çocuklar

Bebekİktidar yanlısı polyannalara ya da tuzu kuru zenginlere sorsanız trallalla trallalla ne güzel memleket kuşlar böcükler herşey dört dörtlük.Tabi onlar için hayat kolay elma şekerinin elmasını onlar yediğinden kazığın kime girdiğiyle ilgilenmiyorlar.Zira onlar eğlendikleri bardan çıkarken araçlarını park eden valelere dargelirli bir ailenin bir aylık toplam geliri kadar bahşiş bırakırlar...Tok açın halinden ne anlar?

Bazı arkadaşlarım bana neden sürekli karamsar olduğumu soruyor,arkadaşım ben olmayayımda kim olsun baksana nüfusun %5'i Milli Gelirin %50 sini alırken geri kalan %95'i kalan %50'ye talim ediyor.

Hal böyleyken geçtiğimiz günlerde Samsun'un Tekkeköy İlçesi'nde 2.5 aylık Kübra Bebek yetersiz beslenmeden dolayı hayatını kaybetti.Anlı şanlı medyamız nedense bu konuya pek lütuf göstermedi e tabi birsürü magazin konu varken 21.yüzyılın ortasında milli geliri (güya) 15.000 dolara çıkmış bir ülkede bir çocuk açlıktan ölmüş kime ne ?

İşin en acı tarafı bir mülki amir çıkıp biz bu aileye son 5 yıl içerisinde 10 bin törkiş liradan fazla yardımda bulunduk diyebiliyor.Be kardeşim yapacaksın tabi yardımı devlet zaruret içindeki vatandaşına yardım etmek için var ama bak işte yaptığınız yardım kübra bebeğin açlıktan ölmesini engelliyememiş.Ben senin yerinde olsam basına açıklama yapacağıma kafamı iki elimin arasına alır düşünürüm bu kadar yardım yapmamıza rağmen nasıl oldu da bu çocuk öldü biz nerde yanlış yaptık diye.

İnsanları fakirlik çukuruna itip ondan sonra sadaka boyutunu aşmayan miktarda yardımlara gebe bırakarak bu memleket yönetilmez.Bakın işte yardım niyetine verdiğiniz sadakalar insanların açlığını bile gidermekten çok uzak.Siz bu insanlara ayni ve nakdi yardım yapacağınıza bir iş verseydiniz bu insanlar ekmeklerini taştan çıkartır yinede aç kalmazlar ve kübra bebek hayatını kaybetmezdi.

Siyasetçilerin zaten umrunda değil varsa yoksa şu ihaleyi hangi yandaşa versek,bu arsayı hangi yandaşa peşkeş çeksek.Düşünün dışişleri bakanının konutu için aylık 46 bin 500 lira kira ödeniyor bu ülkede (39 bin dışişleri konutu - 7500 koruma müd.evinin kirası) bu sadece kira parası bina için harcanan teşrifat bütçesi ne kadar belirsiz.Konutta çalışan hizmetlilerin maaşları vs daha hesabın içinde değil.Ha dışişleri konutu olmasa başımla beraber diyeceğimde bakıyoruz dışişleri konutunda cumhurbaşkanımızın eşyaları var hazret kendi eşyalarını çankaya köşküne götürmemiş dışişleri konutunuda işgal etmekte.Böylece devlet her ay kafadan 46.500 törkiş lira haybeden para harcamakta.Kübra bebeğin ailesine beş yılda yapılan yardımın 4.5 katı vicdanınız sızladı mı şimdi?

Kübra Bebek duyabildiklerimizden sadece birisi daha ne kübra bebekler var ama kimin umurunda ? Her gece barlarda dikolarda hadi eller havaya gençler.Yurdumun anlı şanlı "Aydın"larıda gazete köşelerinde içtikleri talisker viskiden bahsetsinler.Boşverin takmayın kafanıza nasıl olsa her gece aç yatan sizler değilsiniz...

Durmak yok uyumaya devam...İyi uykular Türkiyem...

3 Yorumgaçlı Okurcan:

Adsız dedi ki...

Çok beğendim, pek beğendim, ayakta alkışladım seni ;)

cemo on 20 Ocak 2011 15:46 dedi ki...

Teşekkürler yeşiL'cim :)

ifellinlaw on 21 Ocak 2011 03:18 dedi ki...

vaaauuuvvv.

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa