Ne Mutlu Türküm Diyene

31 Mayıs 2010 Pazartesi


İsrailin Yardım gemisini vurması

1 Yorumgaçlı Okurcan
Mavi Marmara
İHH denen derneğin samimiyetine zerrece inanmıyorum.Daha önceden Bosna için toplanan yardım paralarının cukkalanması (Süleyman Mercümek) , Türkiye'de resmen hamas çığırtkanlığı yapması ve islami terör örgütlerine yakınlığı dolayısıyla hep mesafeyle baktım.Irakta milyonlar zarar görürken hayatını kaybederlerken nerede olduklarını da ayriyetten merak ediyorum.

Ancak bu bile israil'in yaptığı insanlık ayıbını örtmeye yetmiyor.Varsayalımki gerçekten bu insanlar provakatör ve amaçları gazzeye yardım değil.Silahsız ve sivil insanları vurmak,öldürmek ne kadar insanca? Hele hele birde saldırıdan sonra yaptıkları savunma utanmazca ve pişkinlik örneği.Güya gemidekiler (Mavi Marmara) askerlerine saldırmış ulen adamlar silahlı askerlere ne kadar direnebilir ne yapacaklardı elleri armutmu toplayacaktı korsanlığınıza karşı? Üstelik uluslararası sularda sen hangi hakla bir gemiye çıkıp baskın yapabiliyorsun ? Arkanda süper güç ABD var diye her türlü insanlık dışı uygulamaya imza at sonrada çık ve pişkince yaptıklarını savun...

Umarım bir gün tüm insanlık gerçekten insanlıktan nasibini alır...

Bildiğim ve olacağından emin olduğum bir şeyde bu hadiseninde çokta uzun olmayan bir gelecekte unutulacağıdır.Toplumsal hafızamızın ne kadar zayıf olduğu dünyaca meşhurdur...

En değerli hazine

4 Yorumgaçlı Okurcan
İnsan çoğu zaman hiç aklına getirmek istemesede hastalıklar ve sağlık problemleri hepimizi bekleyen ortak dertler.Daha düne kadar aklımın köşesinden geçmeyen sağlık konusu amcamın kalp krizi geçirmesi ardından mecburen açık kalp ameliyatı olmak zorunda kalmasıyla aklımın bir köşesine mıh gibi çakılmış bir hal aldı.Meğer vücudumuzu ne kadar hor kullanıyormuşuz.Her an kalp krizi kapımızı çalabilirmiş akıl alır gibi değil.

Hakkaten sağlık en büyük hazine...Dünya malın olsa ekstradan bir nefes alamazsın...

Bu gün amcamın ziyaretine gittim hastane bir kalabalık bir kalabalık iğne atsan yere düşmez.Allah tüm Hastalarımıza şifa versin.Hasta olmakta zor hata yankını olmakta...

Bu arada sigarayı bırakmak lazım ama nasıl :( bi formül bulmak gerek..

29 Mayıs 2010 Cumartesi


Manga Eurovision'da 2.oldu

0 Yorumgaçlı Okurcan
Gözünüz aydın ey cemaat-ül blog bu gece Eurovision'da Manga ikinci olarak mega,hiper, ultra bir başarı elde etti !!! Tabii yersen.Daha önce 1.lik,3.lük ve 4.lüğümüz vardı bi eksik 2.lik kalmıştı böylece kolleksiyonumuzda tamamlanmış oldu:).Eurovision denen yarışmadan oldum olası kıl kapmışımdır.Tamamiyle siyasi-politik ve buram buram goygoyculuk kokan komşunun komşuyu sırtladığı müzikaliteden zerrece nasibini almamış her haltın döndüğü dümenler silsilesidir.Manga'nın söylediği (We Could Be The Same) şarkı açık söylemek gerekirse hiç içime sinmedi en başından bu yana.Şarkıya ilgili hislerimi daha önce burada da belirtmiştim.Hele sahne gösterileri tam anlamıyla felaketti arkada kendini taşlama makinasıyla doğramaya çalışan sibernetik hatun'a acıdım.Üzerine giydirmişler bi dünya ağırlık bi ara altında ölüp kalır bu diye düşündüm ama mucize eseri sonuna kadar üzerinde taşıyabildi.Seneye halter milli takımına almak lazım tuttum hatunu.

İkinci olduk shitimize boncuk kondurduk

İkincilik elde etmesini ummuyordum gerçi bu sene Eurovision'da birinciliği hakeden bir şarkıda yoktu bence.Bu açıdan bakınca harbi harbi başarı ancak eurovisionda başarı sadece birincilik olduğundan yinede başarısız oldular.TRT'dekiler büyük başarı diye kendini avutadursun...Bu arada TRT şu sunucu işini bir an önce halletmeli her sene aynı adam gına geldi artık...

Onu bunu boşver birinci nasıl

Almanya'yı temsil eden Lena'nın şarkısı Satellite birinciliği kesinlikle haketmiyordu.Yalan yok Azerbaycan'dan Safura'nın seslendirdiği Drip Drop bu parçadan yüz kat iyiydi...Tabiki bu benim fikrim.

Çok dandik ve politikanın sonuna kadar döndüğü bir Eurovision daha sona erdi en güzeli Eurovision geyikleride bitti....

28 Mayıs 2010 Cuma


Fırat

6 Yorumgaçlı Okurcan
Bayılıyorum Fırat karikatürlerine Uğur Gürsoy'un yarattığı bu karakter bana çocukluğumu hatırlatıyor arkadaşım fıratla bağlantılı bir "karikatür - Resim" yolladı koptum hakkaten :)


27 Mayıs 2010 Perşembe


Ağzı olan konuşuyor

0 Yorumgaçlı Okurcan
Şuna kesinlikle iman ettimki bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan çok insan var.Bir konuda ahkam kesiyorlar fakat zerrece bilgileri yok.Üstüne üstlük bilmediklerinin de farkında değiller bu sebeptende kendilerini geliştirmek gibi bir kaygıları ve gayeleri de yok.Sanki kendileri konunun otoritesiymiş gibi racon da kesiyorlar.

Polemiklere girmeyi çok severim ama artık müdahale etmiyorum.Uzun süre forumlarda bu gibi bilgisiz ve aynı zamanda cehaletinin farkında olmayan insanlara birşeyler anlatmaya çalıştım.Okuyun kendinizi geliştirin dedim ama nerdee nato kafa nato mermer.Beyinlerinin mevcut bulunduğu noktanın dikine gittiklerinden değişen hiçbirşey olmadı.Belkide sorun burdaydı insanımız öneriye dışardan gelen kritiğe ve bu kritiği değerlendirmeye meyilli değil.Sonunda bıktım forumsal alanlarda artık yokum.Uzun zamandır da tartışmalara girmiyorum.Gına geldi...

Az önce bir blogda okur yorumları arasında Kemal Kılıçdaroğlu'na kofti adam diyebilen biriyle karşılaştım.Enteresan bir şekilde Kılıçdaroğlu'nun tartışmalarında boş iddaalar ortaya attığını yazmış.Ya bu vatandaş marsta yaşıyor ya da televizyonları gözüyle izlemiyor.Yahu bilader adam madem boş iddalar savuruyor karşısına aldığı 3 adamdan 2'si neden istifa etmek zorunda kaldı görevlerinden.Birtanesi de karizması yerle yeksan olmuş şekilde ayrılmadımı tartışmadan daha sonra tartışmanın objektif ortamda olmadığı gerekçesiyle Türkiyenin en güvenilir televizyoncusuna çamur atmadı mı :)))

Dayanamadım yazdım bişeyler inşallah cevap verip uzatmaz...

Bu cenahın genel özelliği galiba.Geçen Süheyl Batum bir programda sözde "gazeteci - köşe yazarı" arkadaşa desteklediği anayasa paketinin içeriğinde ne olduğunu sordu muhterem cevap dahi veremedi.İşi beni sınavamı tabi tutuyorsunuz, saygısızlık vs diyerek geçiştirmeye kalktı ancak bariz kepaze oldu.

Ben çok mu matah birisiyim yooo öyle allame-i cihan falan değilim ancak bilmediğim konularda kesin yargılarla konuşmam,fikrimi beyan ederim sadece ve eksiğim varsa tamamlamaya çalışırım, en azından araştırırım.

Kusra kalmayın okurcanlar kafanızı şişirdim gece gece hadi sağlıcakla kalın..

26 Mayıs 2010 Çarşamba


Dükkan Yapmak için Apollon Tapınağı'nın sur duvarını yıkmak fütursuzluğu

3 Yorumgaçlı Okurcan
Apollon Tapınağı
Yanlış duymadınız yurdum insanı artık bu derece bir öküzleme aşamasınada şahit oldu.Bilintur şirketi Didim'deki Apollon Tapınağı'nın sur duvarının bir kısmını dükkan yapmak gayesiyle yıktı.Tamam 100-200 senelik binalarımıza kıymet vermiyoruzda oha be kardeşim 2500 senelik dünya mirası olan Apollon Tapınağının surlarınada kepçe dozer dalınmazki.Adamlar izin almışlar ama seyyar ve hafif konstrüksiyon yapı izni almışlar yani seyyar klübe tarzı bişeyler koyup satış yapabilsinler diye izin vermiş Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kurulu, gerçi o da yanlışya neyse herifler o kadar fütursuz ki utanmasalar tapınağı yıkıp yerine plaza dikecekler.Ben bundan sonra şaşırmam arkadaş yarın Ayasofya yıkılıp yerine gökdelen dikilirse ya da Topkapı Sarayı bir otel zincirine kiraya verilirse 49 seneliğine...Olur mu olur...

25 Mayıs 2010 Salı


Ondan bundan birazda şundan.

0 Yorumgaçlı Okurcan
*İbibiğin biri sadece sağa sola üye olmak için kullandığım mailimle uğraşıp duruyor ne kazanacaksa :) Şifremi kıramadığından habire resetlemeye çalışıyor.Allahım sen aklı fikir ver bu arkadaşlara yarabbim.

***


*Geçen telefonuma abidik gubidik bir numaradan arama yapılmış başında + 359 alan kodu vardı kuşkulandım hemen sanal alemin derinliklerine dalıp biraz bilgi edindikten sonra geri dönmemem gereken bir numara olduğunu çakozladım.Dikkat edin + 393 ve + 359 alan kodlu yapılan aramalara sakın ha sakın cevap vermeyin.%99.9 ihtimalle dolandırıcılıktır.Telefonla yapılan iki çeşit dolandırıcılık var

1-Bulgaristan'dan sizi arayıp sizden para sızdırmaya çalışıyorlar.Arayan kandın oluyor genellikle ve önce sizi kafaya alıp sonra zor durumdayım yardım et diyerek kandırıp tokatlamaya çalışıyor.

2-Emniyetten aradıklarını telefon numaranızın bir olaya karıştığını size yardımcı olabilmek için bilmem kaç kontör yollamanız gerektiğini falan söylüyorlar

Sakın ha sakın inanmayın emniyet sizden asla kontör istemez ve sizi telefonda oyalamaz.

***


*Kemal Kılıçdaroğlu CHP Genel Başkanı oldu.Olur olmaz yalaka medya organları adamcağızın gömleğine taktı halkçı adam 495 liralık gömlek giyermiymiş.

Bre zındıklar yalakalığını yaptığınız RTE'nin saati 40-50 bin dolar,fakirim diyip çocuklarını yurtdışında arkadaşının bursuyla okuttuktan sonra oğulcuğuna 99 metrelik "gemicik" alıp 2 metre yüksekliğinde duvarları olan villalarında yaşarken gıkınız çıkmıyor halkın içinden halk adamı diyorsunuzya.

***


*Daha önceden pek sevdiğim Alev Alatlı'nın AKP yandaşı çıkmasına sinir oldum.

***


*Kendime yeni bir betta aldım bu seferki kırmızı :))) pek sevimli bir kerata toplamda 2 dişi 2 erkek 4 bettam oldu.Annem çıldırmak üzere mavisinide alıcam dedim,babam beyazınıda al diyince annem çıldırdı seviyorum kendisiyle uğraşmayı...(Kimseye söylemeyin beyaz ve mavisinide almaya niyetim var hatta bulursam diğer renklerede sardırcam)

***


*Lost bitti istisnasız kimse beğenmemiş aynı benim gibi.İki sefer izledim kafam hepten karıştı ulen hangisi gerçek hayatları hangisi feyk.Ada neden var, ne işe yarar,kim kurtuldu ? vs vs ama sonunda hepsi ölüyo orası kesin :)Birsürü insan ciddi ciddi oturup kafa yormuşlar açıklamalar destanlar yazmışlar.Relaks ey cemaat altı üstü dizi lan karton bunlar karton...

Aman ya neyse çokta tın yani bitti gitti...

24 Mayıs 2010 Pazartesi


Özgürlük Hayal

4 Yorumgaçlı Okurcan
Bulut olmayı düşlerdim kimi zaman
Koskoca uçsuz bucaksız gökyüzünde dolanır
Bereket olur düşerdim toprağa

Sınır yok nasılsa
Tüm dünya ayaklarının altında
Bir solukta ulaşırdım
Mavi boncuğun öbür ucuna

Ya rüzgar, o olmazsa nasıl hareket ederdi bulut
Gardiyanımdı şimdi rüzgar
Ayağımdaki prangalar

Düşlerimde bile özgürlük hayal...


Cemo
25.05.2010

23 Mayıs 2010 Pazar


The Expendables geliyor - Fragman

3 Yorumgaçlı Okurcan
The Expendables
Bu yaz gösterime girmesi planlanan "The Expendables" kesinlikle izlenilmesi gereken bir yapıt.Kadrosu tek kelimeyle muhteşem aksiyon filmlerinde başrolü kapan ne kadar adam varsa bir arada, aksiyon severlerin rüya filmi denilebilir.Kimler yokki Sylvester Stallone,Bruce Willis,Arnold Schwarzenegger,Jason Statham,Jet Li,Mickey Rourke,Dolph Lundgren,Charisma Carpenter,Eric Roberts,Danny Trejo...The Expendables'in yönetmenide Sylvester Stallone aynı zamanda senaryoda da Dave Callahamla beraber Stallone'nin imzası var hem yazıp, hem yönetip, hemde oynuyor anlayacağınız.Fragmanına gözatınca büyük ihtimalle sizde benim gibi sabırsızlanacaksınız.Şimdilik çok fazla bişey diyemiyeceğim sadece keyifli zamanlar geçireceğimizden kuşkum yok o kadar.

Konusu:The Expandables bir kiralık savaş timidir ve bu sefer ki görevleri Güney Amerika'da bir ülkeye sızarak, bu ülkenin acımasız dikatatörünü devirmektir.. Fakat görev başlar başlamaz The Expandables grubu herşeyin tam olarak göründüğü gibi olmadığını anlar ve kendilerini tehlikeli bir ihanet ağının içerisinde bulurlar. Görevlerinin tamamlanmasının engellenmesi ve masum bir insanın hayatının tehlikeye atılmasından başka The Expandables grubu daha zor bir durum olan grubun dağılma tehlikesiyle karşı karşıyadır...

The Expendables Fotoğrafları

The Expendables The Expendables The Expendables

The Expendables Fragmanı

22 Mayıs 2010 Cumartesi


Kuşum Aydın ve Estetiğin Zararları

1 Yorumgaçlı Okurcan
Kuşum Aydın
Resmi gördüğümde şok oldum Kuşum Aydın olmuş Balon Aydın.Estetik,Botoks,gerdirme derken garibimin şaftı kaymış gergefe dönmüş cemâli.Evlerden ırak işte işi abartınca sonuç böyle oluyor daha önce de burada değinmiştim Estetik Ameliyatı abartmaya gelmeyecek kadar dengesiz bir olay.İpin ucu kaçınca insanın şekli şemali kayıyor malesef geri dönüşüde yok düzelttirmeye çalıştıkça bin beter hale geliyorsunuz.Rahmetli Michael Jackson'un burununu yaptırma sevdası sonunda nerdeyse burnu düşecekti kemik falan kalmamıştı garibanda.Başına ne işler açmıştı estetik hevesi.

Allah Yardımcısı olsun Kuşum Aydın'ın inşallah düzelir yoksa bu suratla insan içine çıkılmaz.

21 Mayıs 2010 Cuma


Ferrari Reklamı - Komik

1 Yorumgaçlı Okurcan
Yaratıcılık ve mizah anlayışı açısından örnek bir reklam izledikten sonra katıla katıla güldüm bir süre mutlaka izleyin tavsiye.Ferrariciler biliyor bu işi :)))


20 Mayıs 2010 Perşembe


Zonguldak Maden Faciası üzerine

0 Yorumgaçlı Okurcan
madenci
Yine eksik iş güvenliği, yine tedbirsizlik ve yine taşeron firmalar.Zonguldak'ta kömür madeninde yitip giden canların ardından göz yaşı döken insanlar,dul kalan eşler,yetim kalan çocuklar,Evladını yitiren analar babalar.Yıllar geçti aradan hala aynı değişen hiçbirşey yok maden cephesinde.Kazalarda ölmek neden bu kadar kolay ve ardından atıp tutmak kazaların.Utanıyorum insanlığımdan isyan ediyorum ama değişmiyor.Birileri çıkıp geveliyor üç beş cafcaflı sözü aradan üç gün geçiyor cenazeler kalkıyor ve unutuluyor.

Unutanların ülkesiyiz maalesef.

Unutmasak, unutulmasa,ders alsak biraz, değişeceğiz...

Sahi değişecekmiyiz bir gün? Yoksa nafile bir ümit mi benimkisi?

Daha geçen yaşanmadı mı ihmalkarlıktan grizu patlaması balıkesirde daha öncede bursada yaşanmamış mıydı aynı facia?

Ne çabuk unuttuk gitti...

Neden bu kadar kaderciyiz ve teslim olmuşuz başımıza gelenlere peşinen hesap sormaksızın?

Kadere prim vermesek bu kadar, isyan etseydik hesabını sorsaydık son damlasına kadar kaybettiğimiz canların.Bu gün yaşanır mıydı aynı patlama yoksa en ufak ters bir sinyalde boşaltılır mıydı maden kurtulurmuydu insanlar?

Ardından üstüne tuz biber eken sözler geliyor yurdumun başbakanından "madencinin kaderi ölmek" diyor...Sözün bittiği nokta bu anlayışsızlığın, aymazlığın zirvesi.Hani nerede emeğe saygı,nerede vicdan,neresinde bu sözlerin insanlık.Kendi evladını yitirse o madense ağzından böylesi sözler çıkarmıydı?

Sahi madencinin kaderi mi ölmek ?

19 Mayıs 2010 Çarşamba


Seda Sayan'a Atatürk Konuk oldu

2 Yorumgaçlı Okurcan
Atatürk
Akıllara seza bir vaziyetle yine başbaşayız.Türk televizyon tarihi heralde bu kadar abukluk ve saygısızlık görmemiştir heralde.Seda Sayan namlı hanımefendi sabah şekerleri formatındaki programına Atatürk'ün balmumu heykelini çıkartmış çıkartmakla da yetinmemiş konuk koltuğuna oturtmuş.Benzese ve düzgün olsa içim yanmayacak diyemem yine yüreğim sızlar fakat yine de çok saygısızlık edilmiş demezdim.Buldukları balmumu heykelin yakası bağrı bi tarafa gitmiş Atatürk'e anca uzaktan andırıyor denebilecek kadar özensiz yapılmış.Programda konuşulanlar ve içeriğine değinmeyeceğim fakat bu daha önce burada eleştirdiğim İstanbul Valiliğince yapılan Atatürk'ün pastadan çıkartıldığı abuk kutlamadan daha abuk bir durum.

Böylesi bir saygısızlığa imza attığı için Seda Sayan'ı tebrik ediyorum.

Yazılacak çok şey varda değmez.Saydırmamak için kendimi zor tutuyorum

Orhan Gencebay - Vatan Sağolsun

0 Yorumgaçlı Okurcan
Orhan Gencebay bu işi biliyor arkadaş akşam haberleri izlerken denk geldim Vatan Sağolsun nasıl güzel ve damar bir şarkı insanı alıp götürüyor.Sözleri müziği ayrı güzel.Dinleyipte insanın duygulanmaması mümkün değil.




Orhan Gencebay - Vatan Sağolsun

Yağlı kurşun yedim giderim,
Genç yaşımda buymuş kaderim,
Hakkını helal et anam,
Ağlama hiç dayanamam,
Ölüm Allahın emridir,
Herkeslere selam olsun,
Vatan sağ olsun Dostlar sağolsun,


Ben ölsemde can dostlarım var,
Kanımı arkamda koymazlar,
Hakkını helal et anam,
Ağlama hiç dayanamam,
Ölüm Allahın emridir,
Herkeslere ilyas.info selam olsun,
Vatan sağolsun, Dostlar sağolsun

Söz ve Müzik: Orhan Gencebay

18 Mayıs 2010 Salı


Yaban Film oluyor

0 Yorumgaçlı Okurcan
Yaban
Skeçlerden yola çıkılarak sinemaya uyarlanan filmler furyasına Yaban'da ekleniyor.Haneler'de bende dahil pek çok insanın beğenisini kazanan Yaban skeci 2011'de film haline getirilecek.Tahmin edebileceğiniz gibi başrollerde (Yaban) Fırat Doğruloğlu ve (Pınar) Boncuk Yılmaz olacak.Umarım kaliteli bir yapım olsun.Malzeme ve oyuncular gayet iyi geriye sadece helva yapmak kalıyor.

Amerikan Güzeli Rima Fakih Striptizci çıktı

3 Yorumgaçlı Okurcan
Geçenlerde ABD'de yapılan güzellik yarışmasında Miss USA olarak arap asıllı Rima Fakih seçildi.Haberi okuduğum anda şaşırmadım desem yalan olur Amerika'da arap ve ortadoğu kökenlilere hissedilen ön yargılar yüzünden yarışmaya kabul edilmesi mucizeyken Rima Fakih'in birinci seçilmesi enteresan gelmişti bana.Heralde Amerika cephesinde birşeyler düzelmeye başladı heralde diyordum ki ikinci bombanın gelmesi gecikmedi.Rima Fakih'in 2007 yılında bir striptiz yarışmasına katıldığı ortaya çıkmış.Bu skandalın ardından tacını elinden alabilirler dur bakalım neler olacak.Kız hakikaten çok güzel ama bu güzelliği ona bir fayda sağlarmı bu aşamadan sonra bilemeyeceğim.

Rima Fakih Fotoğrafları

Rima Fakih Rima Fakih Rima Fakih

17 Mayıs 2010 Pazartesi


Kemal Kılıçdaroğlu Fenomeni

2 Yorumgaçlı Okurcan
Kemal KılıçdaroğluSonunda beklediğim oldu Kemal Kılıçdaroğlu CHP Genel Başkanlığına aday olduğunu açıkladı.Siyasi arenada kendini göstermeye başladığı ilk andan bu yana dikkatimi çekmiş ve takip ettiğim bir politikacı olmuştur kendisi.Yolsuzlukların üzerine gitmesi,sessiz ve sakin oluşu,dürüstlüğü, mümkün mertebe kimseyi incitmemeye çalışmasıyla beğenimi kazanmıştı.Şimdi kamuoyunun zorlamasıyla Genel Başkanlığa aday oldu.Bana kalırsa bu işide hakkıyla yapar.Parti içinde ve halk arasında büyük desteği var.Yerel seçimlerde İstanbul'daki başarısı bunun apaçık göstergesi.Genel başkanlık makamına gelirse partiye topluma nüfuz etme açısından oldukça faydalı olacağı ve oy olarak bir sıçrama yaratacağı kesin.

Artık geri dönüş yok parti içinde taşlar yerinden oynadı.Deniz Baykal'ın geri dönmesi çok zor ama imkansız değil daha önceden yaşadık biliyoruz.Şimdiden parti içindeki statükocular tarafından yol tıkama çalışmaları başladı bile.İnşallah Kılıçdaroğlu kongrede kazanır ve CHP'ye yeni bir soluk gelir de politikamızdaki en büyük açmazlardan biri olan tabanın ve halkın yönetime doğrudan müdahale edebilmesinin önündeki engeller aşılmış olur.Demokrasi istiyorsak siyasi partilerimiz polütbüro mantığını aşmak zorunda.

Hayırlı olsun diyelim.Yolun açık olsun Kılıçdaroğlu.

16 Mayıs 2010 Pazar


Şampiyon Bursaspor

5 Yorumgaçlı Okurcan
Bursaspor
Sonunda anadolu takımlarından birisi şampiyonluğa uzandı ve "hesapta" dört büyüklerin tekelini kırdı.Bursaspor'u canıgönülden tebrik ederim haklarıyla kazandıkları bu şampiyonluk analarının ak sütü gibi helal olsun.

Fenerbahçe cephesine gelince yeterince iyi oynamadılar.Sezon başından beri istikrarlı bir gidişat yakalıyamadılar.Oyun desen otuzdört maçın üç bilemedin dört tanesinde anca adam akıllı futbol oynanmış.Şampiyonluğu haketmiştik ama alamadık diyemem.

Maçtan sonra çıkan olaylara ne desem boş.Tamam şampiyonluk son anda kaçtı kuşkusuz tüm taraftarlar üzgün ama böylesi bir vandallık, sağa sola sataşma, birbirine girişme gibi saçma sapan tepkiler taraftarımıza hiç yakışmadı.

Son sözümde fanatik beşiktaş ve galatasaraylılara facebookta gördüğüm yazılarınızdan sonra nazarımdaki yerinizi tekrar bir değerlendirmeye tabi tutmam gerektiğine karar verdim.Fenerbahçe'yi aşşağılayacağınıza kendi futbolunuza ve puan durumunuza bakın.El şeyiyle gerdeğe girmeye çalışmayın;)

Açılımın Meyvesi Bölüm 2

2 Yorumgaçlı Okurcan
İçeriğinin ne olduğu belli olmayan açılımın meyveleri yavaş yavaş toplanmaya başlıyor.Daha önce değindiğim Samsun'da yaşanan gerilimin ardından muğlada öğrenciler arasında yaşanan etnik gerilim bir kişinin silahla ağır yaralanmasıyla sonuçlandı.Daha bu gerilim sona ermeden bdp denen partimsi oluşumun bir vekili bdp'nin aslında ne kadar siyasetten uzak ve demokrasi anlayışı çarpık bir oluşum olduğunu ortaya koydu.Nerden aldıkları belli olmayan bir yetkiye dayandırarak bir etnisitenin sözcülüğünü yaptığını ileri süren bu muhterem alenen devleti ve milleti tehdit etmekte beis görmedi.Nezir Karabaş bu ülkenin vatandaşlarının hayatını cehenneme çevirecekleri tehdidinde bulunmuş.Aman çok korktuk, bi korktuk bi korktuk sorma nezir efendi.Cürmün kadar yer yakarsın Bu ülke ne badireler atlattı.

Bu yüzü ve cüreti dışardan aldıkları kadar içerden de alıyorlar.Arkalarında Türkiyenin ilerlemesini,güçlenmesini istemeyen batılı güçler olduğu kadar içimizdeki gafiller,aymazlar,işbirlikçiler ve silahlı bir terör örgütü var.Demokrasi,insan hakları ve halkların kardeşiliği ayağına gerçekten vatanın iyiliğini isteyen ve bütünlüğünü savunmuş olan insanları ezip ne kadar mikro faşo ve dinci varsa yüceltirsen böyle olur.G.doğudaki seçim sonuçları belli iktidar partisi dine ve ağalık sistemine prim veriyor ve yaslanıyorken bdp ise arkasındaki silahlı güç ve cahil bırakılmış henüz serflikten vatandaşlığa geçememiş kitleye.

Üzülüyorum ve tarih tekerrür edecek diye de korkuyorum.Bu sefer daha kötü olacak ve insanlar tekrar birbirlerinin yüzüne bakamayacak duruma gelecek diye korkuyorum.Allahtan yurdum insanı biraz aldırmaz ve tepkisizde olaylar her yana sıçrayıp büyümüyor.Belkide bu yarayı kaşıyanlarında güvendiği budur.Biz ne yaparsak yapalım karşıdan ürkütücü bir tepki gelmiyor diye düşünüyor olabilirler ve tepki gelsin diye kaşımaya devam ediyor olabilirler.Böylece yeni mağdurluklar yaratıp senelerce sömürebilecekleri siyasi rantlar ve yeni yaralar oluşturabilme ihtimali üzerine ellerini ovuşturuyorlardır.

15 Mayıs 2010 Cumartesi


Super 8'in fragmanı yayınlandı

0 Yorumgaçlı Okurcan
Super 8J.J. Abrams'ın yönetmeliğini yaptığı ve senaryosunu yazdığı Super 8'in yapımcısıda Steven Spielberg bu iki ismi duyduktan sonra heyecanlanmamak elde değil.Filmin fragmanı filmin 51.bölge ile alakalı olması dışında pek bişey anlatmasa ve film hakkında (oyuncuları-konusu) pek bir bilgi olmasada sadece yapımcısı ve yönetmeninin adı bile bilim kurgu sinema severlerin ilgisini çekmeye yetiyor.Super 8'in 2011'in ortalarında gösterime gireceği söyleniyor...





Daha yeni bilgiler geldikçe mutlaka blogda yer vermeye çalışacağım.

Super 8 Fragmanı

14 Mayıs 2010 Cuma


Sarhoş Sincap

4 Yorumgaçlı Okurcan


Sincap fermante olmuş balkabağı yerse ne olur :)

Yap bir delilik

2 Yorumgaçlı Okurcan
Korkuların seni esir aldığında
Çekinirsin dışarıya adımını atmaktan
Belki bir uçağa belki bir vapura binemezsin
Kaybedersin ulaşacağın menzilde varacağın güzellikleri
Boşver korkuları
Yüz sefer düşürsede hayat seni yerlere
Başını dik tut yüz sefer kalk vakar içinde
Korkuların seni esir aldığında
Düşünme bir delilikte olsa hamleni yap
Kurtul zincirlerinden seni tutmakta olan
Yoksa çıkamazsın içine düştüğün zindandan
Karanlıkta hapsolmaktansa ışık olmayı dene
İçinde kalan ukdesiyle ömür boyu yaşamaktansa
Yap bir delilik...

Biricik Lollacığıma
Cemo
15.05.2010

13 Mayıs 2010 Perşembe


Centurion Geliyor

0 Yorumgaçlı Okurcan
CenturionAğustos sonu sinemalarda izlenebilir bir film daha gösterime girecek.Kaliteli olduğu fragmanından belli oldukça uğraşılmış.Kostümler ve kullanılan araç gereç bunun en bariz göstergesi.Bir braveheart değil tabiki ancak Kral Artur filmine denk hatta biraz daha iyi olduğunu söyleyebilirim.Öyle çok tanınmış aktörlerden yok kadroda bana ilk kalemde tanıdık gelen bir tek Olga Kurylenko var.Filmin yönetmeni aynı zamanda senaryosunuda yazan Neil Marshall.Centurion'un konusuna gelirsek öykümüz Quintus Dias adındaki bir askerin etrafında geçiyor.Roma ingiltereyi fethe uğraşıyor ancak başlarında büyük bir bela var pictler.Gerilla taktikleriyle romalılara kan kusturuyorlar.Romalilar bu vahşileri dize getirmek için bir lejyonla saldırmak niyetinde fakat onlar ilerlerken bir pusu sonucu koca lejyonu pictler harcıyor hatta generali bie esir alıyorlar işte Quintus Dias sağ kalan bir avuç askerle beraber generali kurtarmak ve bu vahşi topraklardan kurtulmak için maceraya dalıyor.



Açıkçası film hakkında ümitliyim inşallah yüzümüz kara çıkmaz.

Centurion Filmden Kareler

Centurion Centurion Centurion

Centurion Film Fragmanı

12 Mayıs 2010 Çarşamba


Twitteride Kendimize benzettik sonunda

6 Yorumgaçlı Okurcan
twitterBizim insandaki cin zekanın önünde kimseler duramaz.Bir vatandaş sağolsun 140 karakterlik dünyanın içine etti.Bulduğu yöntemle dilediği insanları kendi takipçisi yaptı.Ama bizim vatandaşı bu bilgi kesmezdi hemen etrafa yayıldı bir anda twitter alemi karıştı.Kör tuttuğunu takipçisi yaptı.İnsanlar kendi hesaplarının hacklendiğini zannetti olay Hollywood camiasına kadar yayıldı.Neyse sonradan Twitter sorunu çözdü ancak bir süre için pekçok insanın takipçileri sıfırlandı.Elalemin diline düştük.Bu ne hırs arkadaş millet seni takip etse ne etmese ne.E hadi buldun yöntemini bari çaktırma.Ağzında bakla ıslanmazsa çarşı karışır böyle :)

11 Mayıs 2010 Salı


Türk Kadınının Estetikle İmtihanı

4 Yorumgaçlı Okurcan
silikonFiziksel bir yamukluğu gidermek veya hakikaten psikolojik olarak kişiyi yaralayan eksiklikleri tamamlamak amaçlı olanlar haricinde estetik ameliyatlara karşıyım.İnsan yaradılışını bozmamalı genetik mirasınız size küçük göğüsler ya da ince dudaklar verdiyse bunları Estetik Ameliyatıyla olduğundan büyük hale getirmenin hem kendini hemde partnerini kandırmaktan farkı olmadığını düşünüyorum.Aklıma geldikçe tüylerim diken diken oluyor mesela sevgilim elmacık kemiklerini dolgun göstermek için poposundan yağ çektirip yüzüne naklettirmiş olsun öyyk öğrendiğim anda bir daha yaklaşmamak üzere kaçarım ortamdan yahu.Ne zaman yanaklarından öpsem poposunu öpüyomuşum gibi hissederim.

Bizim hatunlarda bu estetik dalgasına çok fena sardılar.Ucuzladıkça botoks klinikleri dolup taşıyor.Sokaklar ifadesizleşmiş ve prototipleşmiş yüzlerden geçilmiyor.O kadar tiksindirici duruyorki anlatamam.İnsanın yüzündeki çizgiler onun yaşanmışlıklarından kalan hatıralar gibidir bunları yok etmek insanın hatıralarını sildirmesine benziyor aralarında benim nazarımda hiç bir fark yok.Gülemiyorlar, mimikleri yok olmuş sanki yahu insan gülerken kaşı gözü oynamazmı bunların oynamıyor be arkadaş.Karşındaki insan mı robot asmio mu belli değil.

Orasına burasına yağ-silikon bastıranlarda ayrı bir alem şişip şişip balon olmuşlar sanki hiç estetik değil :) Hele dudaklarına silikon taktıranlara illet oluyorum o dudaklarla öpülen insanlar yapaylığın farkına varmıyorlarmı acaba? İncecik bir bedende kocaman göğüsler o kadar iğreti duruyorki zannedersin porno filmden jenna jameson fırlamış.Gördüğüm zaman Allahım sen bu aciz kullarına akıl fikir ver,ıslah et diyorum.

Aklınızda bulunsun günün birinde estetik yaptırırsanız ne olur abartmayın...

10 Mayıs 2010 Pazartesi


Deniz Baykal'ın İstifası üzerine çeşitlemeler

5 Yorumgaçlı Okurcan
Deniz BaykalBütün Türkiyenin car car üzerinde hakam kestiği bir konda yazmasam olmazdı içimde patlardı alimallah.Malumunuz Chp Genel Başkanı Deniz Baykal'a ait olduğu öne sürülen (Dikkatinizi çekerim ait olduğu öne sürülen) bir kaset piyasaya bomba gibi düştü.Yine Chp içindeki bir milletvekili olan Nesrin Baytok ile ilişkileri varmış kasette ben izlemedim sadece bir kaç gazetenin internet sitesinde resimlerini gördüm.Gördüğüm kadarıylada videodaki şahısın Deniz Baykal'a benzediği söylenemez anca uzaktan andırıyor o kadar.

Bu gün konuştum insanlardan bazıları Baykal'ın doğru yaptığını istifasıyla CHP'nin yıpranmasının önüne geçtiğini, bir kısmı hata yaptığını böylece ortadaki kaseti servis edenlerin amacına ulaştığını, bir kısmı ise onurlu bir tavır alarak kaset doğru olsa da olmasada böylesi bir skandalın üzerine bir siyasinin görevine devam etmemesinin en doğrusu olduğu kanatindeler.Bazıları kıs kıs gülmekte onları saymıyorum zira onlara insan sıfatını yakıştıramıyorum.

Bana kalırsa Baykal en doğrusunu yaptı.İstifasıyla Chp'nin böylesi abidik gubidik bir ithamla da olsa yaralanmasının önüne geçti.Nesrin Hanımın durumu ne bilemeyeceğim ancak bu konuda en çok mağdur olan o oldu.Bizim memlekette bu işi yapan erkek olursa elinin kiri kadın yapınca ....pu olarak görüldüğünden Nesrin Hanımın daha çok incindiği kanısındayım.

Şimdi ortada iki olasılık var ya Deniz Baykal istifasının ardında duracak,hiçbir koşulda Kurultayda tekrar aday olmayacak ve yerine gelmesi daha hayırlı olacak birini işaret edecek ya da Parti içindeki istek doğrultusunda kurultaydan sonra kendine yeniden tevdi edileceği nerdeyse %100 olan genel başkanlık makamına geri dönecek."Dönmesin" Deniz Baykal bu partiye verebileceği herşeyi vermiştir artık yapabileceği son şey partiyi iktidara taşıyabilecek yeni ve kirlenmemiş bir siyasiye yerini bırakmak ardından da ona her türlü desteği vermektir.

İstifa sırasında ve ardından hiç tasvip etmediğim açıklamalarda oldu.Sn.Deniz Baykal'ın (bende chp'li olduğumdan daha rahat söyleyebiliyorum) istifasını açıklarken olayı Akp tezgahıymış gibi sunması hiç yakışık almadı hele hele elinde bu hususta hiçbir delil olmamasına rağmen.Hatta parti içinden bu işin ardında Mustafa Sarıgül'ün olduğunu düşünenler dahi var.Elde delil olmadan bu kadar kolay konuşmamalı kimse.Sonradan mahçup olacağımız ifadeleri hele hele birde böylesi önemli bir konumdaki insanlar bu kadar kolay söylememli dilin biraz kemiği olmalı.Ha olur elinde bu işin ardında Akp'nin olduğuna dair kuşkuya mahal vermeyecek deliller olur o zaman ver coşkuyu ver coşkuyu.

Önümüzdeki günler Türk siyasi hayatı için ilginç gelişmelere gebe gibi görünüyor.İnşallah halihazırda bol miktarda kutuplaşmış olan insanlarımıza yepyeni kutuplaşma odakları yaratılmış olmaz.Umarım kasetin tezgahçıları ve yandaşları ortaya çıkartılır ve cezalandırılır da olayın mağdurları rahat bir nefes alırlar.Gerçi bizim adalet sistemimizde olayın faillerinin ortaya çıkıp çıkmayacağı bir yana çıksa bile cezalandırılmaları yeterince uzun süreceğinden bu mağduriyetin sonlanmasının oldukça zor ve zahmetli olacağı kanısındayım...

9 Mayıs 2010 Pazar


Solomon Kane nasıl bir film?

4 Yorumgaçlı Okurcan
Solomon KaneDün gece online film sitelerini gezerken fragmanıyla dikkatimi çeken Solomon Kane filmine rastladım.Fırsat bu fırsat diyerek izledim.Solomon Kane fantastik bir yapım 16.yüzyılda geçiyor geçmesine de bir türlü o havayı yansıtmıyor bize.Konu aslında usta ellerde çok daha iyi bir şekilde işlenebilirmiş bana biraz ham geldi.Kıyafetler, makyaj, senaryo vasatın üzerine çıkmıyor.Yazık etmişler diyebilirim ama emeğe saygısızlık etmemek için demiyorum.Robert E. Howard'ın çizgi romanının uyarlaması olan Solomon Kane doğru düzgün uyarlanamamış bir uyarlama olarak sinema tarihinin vasat filmler kategorisindeki yerini almıştır benim gözümde.Yani bir Van Helsing bekleyen avcunu yalar.Hiç mi güzel tarafı yok diyecek olursanız genç ve güzel oyuncu Rachel Hurd-Wood derim o kadar masumane ve hoş bir ifadesi varki film sadece onun için izlenebilir fakat o da yeterince ekranda yerini almıyor.Yönetmen koltuğunda Michael J. Bassett oturuyor Senaryo ise Michael J. Bassett, Robert E. Howard'a ait Belli başlı oyuncular Rachel Hurd-Wood,James Purefoy,Max von Sydow,Mackenzie Crook ve Jason Flemyng

Konumuza gelince Büyünün ve büyücülüğün hüküm sürdüğü 16.yüzyılda gözü kan ve altından başka birşey görmeyen Solomon Kane yaptığı bir savaşın ardından ruhunun lanetlendiğini öğrenir ,kellesini şeytanın tahsilatçısından zor kurtarır.Korkudan neyi var neyi yoksa kiliseye bağışlar ve kilisede saklanır.Zamanla şiddet uygulamama konusunda yemin eden,savaşmaya tövbe eden ve bağışlanma dileyen Solomon Kane günün birinde kiliseden ayrılmak zorunda kalır kaderiyle yüzleşmek için bir yolculuğa çıkar.Yolculuğu sırasında tanıştığı Crowthorn ailesiyle kaynaşmışken şeytani bir büyücünün adamları tarafından saldırıya uğrarlar ve Crowthornların güzel kızı Meredith kaçırılır.Son anlarını yaşayan baba Crowthorn solomondan kızını kurtarması için yardım ister bunun üzerine solomon büyücünün peşine düşer artık ruhunu şeytandan kurtarabilecek tek şey vardır Meredith'i bu şeytani adamların elinden kurtararak Tanrıdan bağışlanmayı dilemek.

Film izlenir mi? Vaktiniz bolsa ve fantastik filmleri seviyorsanız izleyin derim 10 üzerinden 5'i ancak alır.

Solomon Kane Filmden kareler:

Solomon Kane James Purefoy Rachel Hurd-Wood

Solomon Kane Fragmanı:


Hayat

0 Yorumgaçlı Okurcan
Hayat bir nehre benzer aslında.Hepimiz o nehirde birer yolcu

Menzili aynı olan.

Kimimizin altında bir tekne,kimimizde sandal, kimimizdeyse sadece tutunacak bir dal.

Ne acele etmeli dalgalarımızla incitmeli etraftakileri ne de seyre dalıp alemi geride kalmalı insan..


10.05.2010
Cemo

8 Mayıs 2010 Cumartesi


Anneler Günü Kutlu olsun

0 Yorumgaçlı Okurcan
Anneler Günü
Dünyadaki en değerli varlığımız olan annelermizi unutmayalım.Tüm Annelermizin Anneler Günü kutlu olsun.Ben dayanamadım 12 yi geçer geçmez kutladım Anneciğimin Anneler Gününü :)))

7 Mayıs 2010 Cuma


Anneler Günü Hediyesi Macerası

3 Yorumgaçlı Okurcan
Malum haftasonu Anneler Günü kardeşimle beraber Anneme hediye almaya karar vermiştik.Bu gün annemide yanımıza alıp ona hediyesini almaya gittik bendeki şans bedevide olmadığından mütevellit yağmur ha yağdı ha yağacak durumdaydı.Neyseki bu sefer talihimiz döndü de yağmur yağmadan yırttık :)

Festivum

Mesonauta festivus (Bayrak Cichlid, Festivum)


Hazır merkeze inmişken Akvaryumcuya uğramadan duramadım bişeyler dürttü beni.Nedense şu dünyada içinden çıkamadığım tek mağaza türü akvaryumcular.Bu seferde kanım kaynadı iki balığa alıverdim biri ramirezi biri festivum ama sanırım festivum'u almakla biraz hata ettim şu anda bile akvaryumun içinde Kiraz Karidesleri kovalamakla meşgul keşke onu alacağıma ramireziyi çift alsaymışım.Pişmanlık için çok geç aldığım balığıda iade etmek gibi bir alışkanlığım da yok dursun zaten taşınırken büyük ihtimalle iade edicem balıkları akvaryumcuya karşılığında da heralde balıkların yerine malzeme takası yaparım ankaraya gidip kurduğumda da yeniden akvaryum alemine dalarım.

Ramirezi

Microgeophagus altispinosa (Bolivian Ram) Ramirezi


Bitkilerim hepten nanay olmuştu akvaryumcuylada aram iyi olduğundan bana birkaç kök saz bitkisi verdi çıkarken de adının pistia olduğunu öğrendiğim su üstü bitkisinden ekstra 4-5 kök atıverdi poşete sağolsun.Bu sefer ne kadar dayanacak bitkiler merak ediyorum.Bu arada ramirezi çabuk adapte oldu akvaryuma daha önceden aldığım keyhole cichlidler ile tatlı bir rekabete başladılar bile yer sahiplenme konusunda.

6 Mayıs 2010 Perşembe


Göksel Hayat Rüya Gibi Albümü

0 Yorumgaçlı Okurcan
Göksel  Hayat Rüya GibiGöksel güzel bir yol tutturdu aynı kanaldan devam ediyor daha önce "Mektubumu Buldun mu" albümüyle nostalji rüzgarını arkasına almıştı yeni albümü Hayat Rüya Gibi'de yelkenlerini aynı rüzgarla şişiriyor.Bana kalırsa fena da olmuyor eski şarkıları günümüzdekilere tercih ederim kalite konusunda fersah fersah ilerdeler.Neyse konumuza gelecek olursak Hayat Rüya Gibi alınıp dinlenilecek bir albüm olmuş tavsiye ederim.Albümdeki en beğendiğim parçalar Ah Nerede,Hasretinle Yandı Gönlüm ,Palavra ve Kabahat Seni Sevende tabi bu diğer parçaların kötü ya da kalitesiz olduğu anlamına gelmez.Dinleyin dinledikçe daha çok seveceksiniz eminim.


Albümdekiler:
1. Sevil Neşelen
2. İçime Sinmiyor
3. Başıma Gelenler
4. Palavra
5. Ölsemde Bir
6. Kıskanıyorum
7. Ah Nerede
8. Deli Etme Beni Aşk
9. Hasretinle Yandı Gönlüm
10. Kabahat Seni Sevende
11. Olmaz Olsun
12. Tek Başına
13. Seninleyim
14. Eylül'de Gel


Göksel - Ah nerede Vah nerede

5 Mayıs 2010 Çarşamba


Tükendi Nakdi Ömrüm Bir Kupa Göremedim

1 Yorumgaçlı Okurcan
FenerbahçeYahu arkadaş bir takım bu kadar kupa özürlü olabilir mi? Kendimi bildim bileli Türkiye Kupası'na hasretiz bu gidişle kupayı görmeye ömrüm vefa etmeyecek.Kupayı finalde kaybettiğine mi yanarsın yine koca sene kupa geyiklerine maruz kalacağına mı yanarsın kararsız kaldım.Halbuki ne güzel başlamıştı maç Guiza'nın yoktan varedip cuk diye ortaladığı topa ayağının tersiyle vuran Alex Trabzonspor ağlarını havalandırmıştı.Yapılması gereken biraz geriye çekilip hızlı 2 adam alıp kontraya dayanmaktı.Ama olmadı olamadı bizimkilerin elleri ayakları dolandı,basiretleri bağlandı beceremediler maç göre göre Trabzon'a gitti.İlk 15-20 dakikadan sonra sahadan silindi bizimkiler.Aslında karalar bağlamaya pek gerekte yok Trabzonspor daha istekli oynadı diri kaldı ve maçı kazanmayı ardından kupayı almayı da bildi.Bu vesileyle Trabzonspor'u ve taraftarlarını tebrik ederim.

Kupa çok mu umrumda hayır değil sadece şu kupa geyikleri bitsin istiyorum.Artık kısmetse seneye :)))

Biz Fenerbahçe'yi kupa aldığı için sevmedik...

4 Mayıs 2010 Salı


İron Man 2 nasıl bir film?

0 Yorumgaçlı Okurcan
İronman 2Evet sonunda iron man 2 ile randevumuzu gerçekleştirdik gayet güzel ve keyifli anlar geçirdim.Henüz Türkiye'de gösterime girmemiş olsada internetten izleme fırsatını ele geçirmişken kaçıramazdım.Film çok şahane diyemem ancak aksiyon,bilim kurgu ve süper kahraman severler için kaçırılmayacak kadar cazip.Çok yoğun aksiyona boğup insanı yormamışlar gayet yerinde herşey dozajında ancak içinde ufak bir ruh eksikliği var.İzledikten sonra sadece daha iyi olabilirmiş diyorsunuz.Tony Stark'ın şımarıklığı,küstahlığı,kendini beğenmişliği oldukça vurgulu yansıtılmış ve araya serpiştirilmiş hoş espirilerle insanı gülümsetmeyi başarmışlar.Hakkını vermek lazım Scarlett Johansson muhteşem hatun ancak bu kadar etkileyici olabilir bir kadın.Filmle ilgili en büyük hayal kırıklığımda Samuel L. Jackson'a (Nick Fury) fazla rol vermemiş olmaları S.H.I.E.L.D ajanları için daha fazla yer ayrılabilirmiş bana kalırsa.Filmin sonlarına doğru gördüğümüz avengers dosyası ileride iron man 3 yerine avengers filmi olacağının tüyosunu veriyor.Yönetmenliğini Jon Favreau'nun üstlendiği filmin yapımcıları ise Stan Lee, Jon Favreau, Susan Downey, Kevin Feige, Fairview Entertainment ayrıca senaryo da Stan Lee, Jack Kirby, Don Heck, Larry Lieber'in imzaları var.Oyuncu tablosu filmin kalitesini ortaya koymaya yetiyor Robert Downey Jr.,Don Cheadle,Scarlett Johansson,Gwyneth Paltrow,Sam Rockwell,Mickey Rourke,Samuel L. Jackson fazla söze gerek var mı?

Neyse filmden çok ipucu vermeden konusuna girelim.Tony stark'ın(Robert Downey Jr) Demir Adam olduğunun ortaya çıkmasından sonra hükumet zırhın teknolojisi elde etmek ve yeni silahlar geliştirmek amacıyla peşine düşer ancak yanlış ellere geçmesinden korkan Tony Stark bu konuda bir işbirliğine yanaşmaz.Stark'ın rakibi Justin Hammer (Sam Rockwell) zırh teknolojisi üzerinde çalışmaktadır fakat bir türlü başarılı olamamaktadır.İvan Vanko (Mickey Rourke) ise monaco'da stark'a başarısız bir saldırı düzenler (filmin tadı kaçmasın diye neden saldırdığını anlatmıyorum) ancak dikkat çekici bir durum vardır İvan Vanko (Mickey Rourke) demir adam zırhının güç kaynağının bir benzerine sahiptir.Doğal olarak starkın rakibi bu teknolojiyi elde edebilmek için İvan Vanko (Mickey Rourke)'yu hapisten kurtarır starktan intikam almak amacıyla güçlerini birleştirirler ve maceramız başlar...

İron Man 2 Fotoğraflar

Samuel L. Jackson Scarlett Johansson Mickey Rourke Sam Rockwell Don Cheadle Gwyneth Paltrow


Filmin Fragmanı


Keyifli Seyirler...

Doğa İçin Çal 2 - Uzun İnce Bir Yoldayım

0 Yorumgaçlı Okurcan
Doğa İçin ÇalDoğa için çal çok hoş bir sosyal sorumluluk projesi.Doğa ve çevre konusunda duyarlı sanatçılarda bu projeye en azından sesleriyle destek veriyorlar.Daha önce de Divane Aşık Gibi'yi seslendirmişlerdi bu seferde Aşık Veysel'den Uzun İnce Bir Yoldayım'ı seslendirmişler muhteşem çalışma olmuş.İnsanın defalarca dinleyesi geliyor.



Sizde destek verin....




Doğa İçin Çal Nedir?

Doğa İçin Çal, bir agaclar.net projesidir.

Dünya'nın hali ortada. Yerküresiyle, atmosferiyle tehlike sinyalleri verip duruyor.

Küresel iklim değişikliği bir dert; seller, taşkınlar, buzulların erimesi, kıyıların denizler tarafından yutulması ihtimali, kuraklık...

Beslenme başka bir dert; besin bulanlar için GDO'lu ürünler, denetimsiz tarımsal ilaçlama, sakıncalı katkı maddeleri... Bulamayanların sorunu karmaşık değil: Sadece açlık! Enerji savaşları, temiz su savaşları... Yani gidişat iyi değil.

En güçlü ya da yoksul olanların büyük çoğunluğu, kendi küçük ya da büyük çıkarını esas alarak, kendini dünyanın merkezine koyarak yaşıyor. Herkesin mazareti var!

Çok şey sadece günü kurtarmaya yönelik.. Doğayı yok sayarak yapılan her şey, geleceğimizi biraz daha belirsizleştiriyor. Komik olan, korunmak doğanın umurunda bile değil. O nasıl olsa, öyle ya da böyle var olacak... Vay bizim halimize...

İklim değişiklikleri, seller, taşkınlar, bunlar dünya kabuk bağladığından bu yana hep var ama son yüz yılın grafikleri öncekilerle benzerlik göstermiyor, kendi elimizle yaptıklarımızın, bu kötü gidişe direkt etkisi var. Önceleri düşe kalka yaşıyorduk, artık kıçımızın üstünde hızla kaymaya başladık. İşin bilimiyle uğraşan herkes bu konuda hem fikir. Çevreci hareketler, bu gidişi durdurulması gerektiğini herkese anlatmaya çalışıyor.

Agaclar.net olarak başından beri işin neresinden tutacağımıza bakıp durduk. Yaptığımız her şeyde bu amacın izi var. Daha neler yapabiliriz?

Doğa sorunlarının evrenselliği, doğanın insanlara mekan ve kaynak oluşuyla, müziğin evrenselliği ve insanların ortak dili oluşu arasındaki bağ, projenin çıkış noktası oldu.

Müzik; yaygın, eneji dolu, durdurup kendini dinleten ya da arka plana geçip çaktırmadan varolan...
Seçtiğimiz parça: "Divane Aşık Gibi" Bilmeyen yok, sevmeyen yok...

Dünyanın çivisini çıkaranlar kadar, bunu seyretmekle yetinenler de benzer biçimde sorumluysa, çözümler bulmak ve uygulamak zorundaysak, her vesile ile hatırlamalı, hatırlatmalıyız.... Hem değişim gerektiğini bilip, hem "Şöyle yap, böyle yap" laflarını dinlemediğimize göre, "ne yapmalıyım" diye düşünmek gerektiğini her dinlediğinde hatırlatan bir müzik işe yarar mı? En azından konunun farkında olanlar için, arka planda fazladan bir vicdan azabı durumu yaratır mı?

"Birlikten kuvvet doğar" mı? Tek tek düşündüğümüz, anlatmaya çalıştıklarımız, hep birlikte, bir ucundan tutarak ortaya konduğunda verdiği enerji artar mı?

Agaclar.net'ten Fırat Çavaş, doğdukları iller farklı, yaşadıkları mekanlar farklı, zevkleri, yaşama bakış açıları farklı 45 müzisyeni, varolan gerçekleri bir kez daha hatırlatmak için bir araya getirdi: Doğa için çal!

"Divane Aşık Gibi" yollarda dolaşmaktan başka, hem mecazda hem de fikirde "Sen yağmur ol, ben bulut, Maçka'da buluşalım" diyoruz.

Yeni başladık, devam edeceğiz...

Sizi de bekleriz!

3 Mayıs 2010 Pazartesi


Uzay Asansörü yalan oldu

0 Yorumgaçlı Okurcan
Serkan AnılırHatırlarmısınız bir zamanlar Serkan Anılır diye bir eleman vardı hatta Hulki Cevizoğlu'nun Ceviz Kabuğu programına bile çıkmış Uzay Asansörü muhabbeti yapıyordu.Aha işte bu vatandaşın hayatı sahtekarlıkmış.Tokyo Üniversitesi'ne verdiği doktora tezi büyük oranada çalıntı olduğu tespit edilince foyası meydana çıkmış Tokyo Üniversitesi tarihinde ilk defa bir doktora tezini iptal etmişler.Okudum dediği okulların hiçbirinde ilişiği olmadığı tespit edilmiş hatta sitesindeki astronot kıyafetli resmin bile montaj olduğu ortaya çıkmış.Japonya'da hakkında sahtecilik ve nitelikli dolandırıcılıktan da soruşturma açılmış doğal olarak.Tabi bizimkide anında Türkiye'ye tüymüş.Allahım yarabbim sen aklıma mukayet ol.


Okuldan kovulduktan sonra birde beyanat vermiş şahsiyet ben zaten ayrılacaktım diye.Helal valla pişkinliğin bu kadarı hakkaten büyük marifet.Gelecek var bu arkadaşta geleceğin en iyi politikacı adayı benim gözümde.

Şahsın İncilerinden bir potbori sunayım :

* Türkiye’nin ilk resmi astronot adayı olarak Ulaştırma Bakanlığı tarafından NASA’ya gönderildim. 2 yıl astronotluk eğitimi aldım. (Belge ve fotoğrafı sahte çıktı)

* Beni NASA’ya Türk Hava Kuvvetleri Komutanı tavsiye etti.

* Türk Milli Kayak Takımı’nda yer aldım. Olimpiyat madalyası kazandım.

* Illinois Üniversitesi ve İTÜ mezunuyum. (Yıldız Teknik Üniversitesi Mimarlık mezunu)

* 2003 Spacean Uzay Konferansı’nda bildiri sundum. (Katılımcı bile değildi)

* Japon Uzay Fiziği Departmanı Başkanıyım. (Öyle bir departman yok)

* Amerikan Onur Madalyası sahibiyim. (Birkaç bin dolara satın alınabilen bir ödül çıktı)

* Tokyo Üniversitesi’nin ilk yabancı yardımcı doçentiyim. (Başka birçok yabancı yardımcı doçent görev yapmış)

Konuyla ilgili detaylı bilgi burada

Açılım meyvesini verdi samsunda olaylar çıktı

2 Yorumgaçlı Okurcan
Açılım açılım diye diye ortalığı bir dünya bulandırdılar içeriğinde ne olduğu bilinmeden aylarca gündemi meşgul etti.İnsanları birbirlerine karşı kutuplara çektiler ve sonunda meyvesi geldi G.Doğuda şehit verildikten sonra Samsun'da adında "Diyarbakır" geçen işyerlerine saldırı düzenlendi.

Ölen yaralanan yok ama sonuçta toplumu kışkırtmayı başardılar.Kına yakabilir siyasiler...

Şimdi ne olacak?

Ya bu da unutulacak üzerine sünger çekilecek ya da olaylar hepten alevlenecek.

Geleceği öngörmeden atılan adımların bedelini halk ödemek zorunda kalıyor daha öncedende yaşanmadı mı bunlar? Sağ-Sol,Alevi-Sünni çatışmaları yaşandı yetmedi şimdide Türk-Kürt çatışması yaratılmak isteniyor.Etnik ayrımcılık en beteri sonu felaket...

Geçmişten de ders almıyoruz ki toplumsal hafızamız çok zayıf zira okumuyoruz okumadığımız öğrenmediğimiz için çabucak unutuyoruz öyle olmasaydı zaten tarih tekerrür etmezdi.Toplumumuzun balık hafızası yüzünden yıllardır hep aynı insanlar farklı kılıklarda yönetiyor ya bizi.

İnşallah bu olayların devamı gelmez yoksa gelecekte karanlık ve kanlı günler bizleri bekliyor demektir.

Allah hepimizi korusun...

2 Mayıs 2010 Pazar


Deniz Yıldızı

8 Yorumgaçlı Okurcan
Deniz Yıldızı

Biliyormusun?
Dün sahilde bir deniz yıldızı gördüm
Açmıştı kollarını güneşe doğru
O sıcaklığa ve o sıcaklığın getirdiği tatlı mayhoşluğa kim karşı koyabilirdiki
Tadına doyamamış olacak
Çok zaman beklemiş oracıkta
Kurumuş kalmış sıcaktan
Ah garip deniz yıldızı
Bilsen böyle olacağını kanar mıydın sıcaklığına güneşin
Keriz yıldızı olmuşsun
Ben bile bile kandım
Aramızdak tek farkta bu ya zaten


cemo
03.05.2010

1 Mayıs 2010 Cumartesi


Esmeray - Unutama Beni

0 Yorumgaçlı Okurcan
Sezen Cumhur Önal'ın deyimiyle Çukulata renki sanatçımızdı rahmetli Esmeray.Esmeray'dan Unutama Beni'yi ne zaman dinlesem çocukluğum ve Sezen Cumhur Önal'ın "Çukulata renkli sanatçı" deyimi gelir aklıma garip bir çağrışım sayılmaz :)

Gözlerinizi kapatıp dineyin belki sizde benim gibi çocukluğunuza dönersiniz...





Esmeray - Unutama Beni Şarkı Sözleri

Boğazında düğümlenen hıçkırık olayım
Unutma beni unutama beni
Gözlerinden damlayamayan gözyaşı olayım
Unutma beni unutama beni

Gölgen gibi adım adım
Her solukta benim adım
Ben nasıl ki unutmadım
Sen de unutma beni
Unutama beni

Issız geçen kapkaranlık geceler boyunca
Unutma beni unutama beni

Ayrılığın acısını kalbinde duyunca
Unutma beni unutama beni

Sevişirken öpüşürken
Yapayalnız dolaşırken
Unutmaya çalışırken
Sen de unutma beni
Unutama beni

Söz ve Müzik:Şemi Diriker

Blogger Resim Çerçevelerini kaldırmak

4 Yorumgaçlı Okurcan
Temamda imaj dosyalarının etrafını saran çerçeveler vardı postların içinde güzel gözükmesine rağmen dış kısımlarda resmen sırıtıyordu bende araştırdım soruşturdum araştırmacı blogger olarak buna bir çözüm buldum.İlk önce her zaman yaptığımız gibi panelimize oradan Yerleşim kısmından HTML'yi düzenle sekmesine gelip temamızın kodlarına dalıyoruz tarayıcımıza göre bul dedikten sonra aşşağıdaki kodları araştırıyoruz.

.post img {
padding: 4px;
border: 1px solid $borderColor;
}


Kodlarımızı bulduktan sonra border: 1px yazan yerdeki değeri border: 0px olarak değiştiriyoruz.

Tamam işimiz bitti bundan sonra resimlerimizin etrafında çerçeve olmayacak.Eğer isterseniz buradan "none,hidden,dotted,dashed,solid,double,groove,ridge, inset,outset,inherit" gibi style değerleri verek istediğimiz değişik şekillerde çerçevelerde elde edebiliriz.

Kolay gelsin....

Akvaryum Dünyasının Dehası Takashi Amano

5 Yorumgaçlı Okurcan
Takashi Amano
Akvaryumla ilgilenenler az çok duymuşlardır Takashi Amano ismini.Hatta kendi adında karides türü bile var.Adam akvaryum dizayn etmiyor adeta sanat eserleri meydana getiriyor.Elinden çıkmış akvaryumların seyrine doyum olmuyor.İnanın başında saatlerce oturup seyredersiniz yinede doymazsınız.Akvaryum dünyasının Michelangelo'su dersem abartmış olmam.Her akvaryum sever kendi akvaryumlarına özenir güzelleştirir fakat bizim basit akvaryumları Amano akvaryumlarıyla mukayese bile edilemez.Aşşağıda sadece birkaç örneğini verdim resimlere tıklayın büyük hallerine bakın ince işçiliğin dehanın farkını göreceksiniz.Bu resimlerden sonra akvaryumlara bakış açınız değişecektir...


Takashi Amano Akvaryumları

Takashi Amano Takashi Amano Takashi Amano Takashi Amano Takashi Amano Takashi Amano

Takashi Amano Melek Akvaryumu



Takashi Amano Roma'da bir Workshopta Akvaryum düzenliyor


Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa