Ne Mutlu Türküm Diyene

6 Aralık 2010 Pazartesi


Ondan bundan birazda şundan bölüm 13

Holywar*Geçenlerde yazmıştım üremeli mi ürememeli mi diye Beşiktaş-Bursaspor maçından sonra kesin kanaat getirdim artık ürememeli arkadaş eğer çıkan veledler böyle vandal böyle dangoz çıkacaksa üremeyin arkadaşım.Bir futbol maçını bile efendice izlemekten aciz canlıların yaşamaya hakkı olmadığına inanıyorum.Aklı başında bir insan maç izlemeye neden bıçak,sallama,şiş vs vs benzer ekipmanlarla gider ? Gitmez!!! Aklı başında olmayan insanların dışarıda elini kolunu sallayarak gezmesine nasıl izin verilir yer Türkiye olursa izin verilir tabi ki.Yol yakınken vazgeçin sadece bakabileceğiniz kadar yapın yapabileceğiniz kadar yaptığınızda uçkurunuza sahip çıkamadığınızda piyasaya çıkan eserler ortada yol yakınken dönün...

*Çok şükür Anayasa referandumundan sonra ileri demokrasiye geçtik artık hükumetimizin elinden tutan olmadığından gerçek yüzleri yavaş yavaş ortaya çıkıyor.İleri demokrasiye giriş 101 in ilk dersi Gösterilerde cop yeme sanatı.Yetmez Ama Evetçi güruhun protestolarda dayak yiyen öğrenciler için yüreği sızlamış aman efendim sepet efendim diye serzenişte bulunuyorlar destekledikleri insanlara.A benim kuzucuklarım kerizlendiğiniz daha yeni mi geldi aklınıza desteklediğiniz insanların demokrat olmadığı ellerine geçen ilk fırsatta sizleri de ezeceklerini düşünemediniz mi? İran devriminden önce sosyalistlerle islamcıların ittifakı ardından gerçekleşen devrimin sonrası ittifakın meyvesi olarak iranda sosyalizm namına bir insan bırakmadıklarını direnenleri katlettiklerini ne çabuk unuttunuz.Biz sizlere açıkça referandum öncesi hatırlatmamışmıydık o zaman biz faşist biz beyinsiz olmamışmıydık nazarınızda...Geçmiş olsun.Gözünüz aydın yakında sıra sizede gelecek :)))

*Bir gecede durduk yere 2.354 dolar zenginleşmişiz millet sormayın o gece bende bir rahatlama bir ferahlama of of hemen ezesim geldi payıma düşen 2.354 doları rahatlık battı :) Artık komik olmaya başladı kağıt üzerinde yaşanan zenginleşmeler.Kimseye yeni iş yok,üretim artışı desen yok,yeni işyerleri açıldığı yok nasıl oluyorsa zenginleşip duruyoruz.Allah muhafaza bu işin sonunda bir gecede batmazsak iyi olur.Bakarsınız 15.000 dolara dayanan kişi başına düşen milli gelir bir sabah uyanmışız 3.500'e düşmüş.

*Nasa büyük sansasyon yaratacak bir haber verecekti güya meğersem yeni keşfettikleri bir bakteri arsenikle beslenebiliyormuş.Bende dünya dışı yaşamı keşfettiler zannetmiştim.Yahu arsenikle değil hücre Türkiyede insanlar bile yaşıyor her tarafımız arsenik her tarafımız kanserojen her tarafımız kimyasal ama bak hepimiz turp gibiyiz maşallah gerçi akıl sağlığımız pek yerinde değil ama olsun bu ortamda yaşayabilmek için aklımızdan fedakarlık ettik :)))

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa