Ne Mutlu Türküm Diyene

4 Aralık 2010 Cumartesi


Mimlendim Vol.17

Efenim popüler olmak amma zormuş yahu habire mimleniyorum şikayetçimiyim asla sevilmek güzel şey :) Sevgili *****Zennube*****'cim yememiş içmemiş hemencik beni mimleyivermiş.Mim konumuz "bir kişiyi seçip onunla neler yapmayı sevdiğinizi yazın" şimdi aklıma gelen ilk şey sigaram olduğundan onu yazayım.Kimseciklerde gücenmemiş olur böylece.

Canım sıkıldığında hemen yakarım bir sigara valla anında dağılır dertler tasalar desem yalan olur.Olmuyor sigara dost falan değil millet uyanın artık, rahmetli annanem derdi "Dumanını yel parasını el alır" hakkaten öyle.Yazdığım şiirlerde de bol bol sigara imgesi kullanırım ne halt yemeye kullanıyosam.Tanju babanın dediği gibi Benim en iyi dostum içkim sigaram,Onlarda terk ederdi olmasa param sigaranın dostluğuda cebinizdeki parayla doğru orantılı.Bide pis kokuyor lanet kendisi gibi benide kokutuyor iplis bunun üzerine bi proje yapmak lazım içen kişiyi kokutmayan sigara :)

Ya şimdi düşününce ben kimseyle bişey yapmak istemiyorum niye ki? Galiba yine bunalım günler beni bekliyor of of of....

9 Yorumgaçlı Okurcan:

Hazel on 4 Aralık 2010 15:33 dedi ki...

eheh ilginç bir seçim.
ama bayağı akıllıca :)

celly on 4 Aralık 2010 16:00 dedi ki...

Hayatimiz hep bunalimm nolcaksa boylee:))

cemo on 4 Aralık 2010 16:12 dedi ki...

Bunalmak iyidir be celly napalım elden gelen bi o var.

Teşekkürler hazel :)

Unknown on 4 Aralık 2010 18:04 dedi ki...

Vay. Böyle bir mime böyle bir cevabı beklemiyordum. :)
Fark güzeldir ama. Sigaranla mutluysan sorun yok ya. Bunalım şart değil hiç. Bu günlerde herkes bunalımda zaten. Seni sağ kurtaralım. :)

cemo on 5 Aralık 2010 08:02 dedi ki...

MKumsal beni düşündüğün için teşekkürler merak etme acı patlıcan kırağı çalmaz :)))

Tjaala on 5 Aralık 2010 11:35 dedi ki...

pff ne bunalimiysa anlamiyorum hic seni.

bu arada sagda ''Kimdir bu Er kisi'' altinda Antalya mantalya yaziyor. yaziyi degistir tss

cemo on 5 Aralık 2010 13:26 dedi ki...

Düzelttim :))

Adsız dedi ki...

sigaradan dost most olmaz, şarkı onlar valla kandırmışlar seni, sen gel doğru yola mübarek yola gel bırak sigarayı, temiz temiz nefes al hı hı evet hıhı çok öptüm :)))

cemo on 6 Aralık 2010 13:04 dedi ki...

Kurtar beni Zennube :(((

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa