Ne Mutlu Türküm Diyene

9 Aralık 2010 Perşembe


Ahvalim 4

*İçimde bir sıkıntı var hayırlara vesile olsun inşallah.

*Accayip nezleyim burnum akıyor, başım ağrıyor lafın kısası dökülüyorum

*Ankarada hava iyiden iyiye soğumaya başladı bir kar yağsada yumuşasa.Kartopu oynamayı özledim nan 30 yaşından sonra çocuk gibi kartopu oynayasım var dile kolay 5 senedir kar yüzü görmemişim taze kara basmayı o çıkan enfes sesi duymayı off ulen offffffffff.

*Birkaç yerden iş konusunda beklentilerim var umarım olur

*Haftasonu balıkçıya vermiş olduğum siparişler gelmedi.Allahtan habire gidip gelmek zorunda değilim telefonumu verdim gelince arayacaklar.

*Murpy Kanunları sanırım benim içi yazılmış.(Bknz "Murphy'nin altın kuralı: Altını olan kuralı koyar." ya da "Bir şeyin ters gitme olasılığı varsa, ters gidecektir.,Bir şeyin birkaç şekilde ters gitme olasılığı varsa, hep en kötü sonuç doğuracak şekilde ters gidecektir.,Bir şeyin ters gidebileceği olasılıkları engelleseniz bile, anında yeni bir olasılık ortaya çıkacaktır.")

4 Yorumgaçlı Okurcan:

FKH on 10 Aralık 2010 11:18 dedi ki...

murpy'nin altın kuralına göre altını olandan gelen edit:

kuralları koyma sırası sizdedir efendim. geçti benden.

diyor murpy. sıra şimdi bizde...

cemo on 10 Aralık 2010 13:57 dedi ki...

Valla altınlar bende olsa sırada bende olurdu :)))

Adsız dedi ki...

geçmişler olsun, umarım geçmiştir, işini de en yakın zamanda bulursun inşallah, maşallah, amenn.

cemo on 13 Aralık 2010 13:19 dedi ki...

Şimdi biraz daha iyiyim iyi dileklerin için teşekkürler zennubecim :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa