Ne Mutlu Türküm Diyene

29 Kasım 2010 Pazartesi


Mimlendim Vol.16 - Aşk Nedir?

Allahım yarabbim ne çok popülerim bu ara (herkesin bir popisi olmalı) ağlamak istiyorum sayın okurcular mim üstüne mim hayırdır inşallah (Mabadımızı kaşıyalım nazar değmesin) sevgili ! ™ vєssєℓαм ! beni mimlemiş kendisine teşekkür etmeyi borç bilir yarışmacı diğer blogger arkadaşlara başarılar dilerim velleddalin dinimiz amin...

Konumuza gelecek olursak "Size Göre Aşk Nedir ? Bir İlişkiden Neler Beklersiniz ?" aslında bu mim bana bundan bir 5 yıl kadar önce paslanmış olsaydı ( o zaman bloğum yoktu ama olsun) eminim sayfalarca yazı yazabilirdim methiyeler düzebilirdim ama artık yazamam aşka olan inancımı kaybettiğimden mütevellit devir ekonomi devri az ve öz yazmak lazım babamızın malı değil bu bloglar diyorum:)

Aşk üzerine bazı önermelerde bulunabilirim yaşanan süreci aktarabilirim nacizane

Aşk Nedir?


*Aşk başlamadan önce midede kelebeklenme hissi yaratır öyleyse aşk kazara yutulmuş kelebektir
*Aşk başlarken kalbiniz hızlıca çarpar öyleyse aşk çok içilmiş kahvedir çarpıntı yapar
*Aşk ilk zamanlar mutluluk verir öyleyse aşk nutelladır yemeye doyamazsınız
*Aşk bir süre sonra mideni ekşitir öyleyse aşk bol miktarda içilmiş sigaradır.
*Aşk ortalarında gaz yapar öyleyse aşk koladır.
*Aşk sonlara doğru insanı kıvrandırır öyleyse aşk mide ağrısıdır
*Aşkın sonu acıdır aşk öyleyse 'bhut jolokia' biberidir tek ıssırığı bile ejderha gibi ağzınızdan alevler çıkartır.
*Aşkın son kırıntıları yıkıcıdır öyleyse aşk grayderdir ezer geçer...
*Aşk bittiğinde mantık hakim olur insanın üzerine bir olgunluk ve vakar çöker öyleyse aşk öğretmendir hemde en iyisinden.
*Aşk aslında yoktur öyleyse what is the matrix hafız?

Bir İlişkiden Neler Beklersiniz ?

Artık kuralları bildiğim için aşktan-ilişkiden hiçbir beklentim yok."Seven üzülür, Üzen sevilir" mottosunun hakimiyeti altındaki bir olgudan ne bekleyebilirsiniz ki sadece üzülen taraf ben olmayayım diyeyim.

Mim paslama kısmını geçiyorum...

İsteyenler kendi kendilerine gelin güvey olmak suretiyle mimden faydalanabilirler

1 Yorumgaçlı Okurcan:

springoss on 30 Kasım 2010 01:30 dedi ki...

ne güzel bir tarif olmuş aşk için :) elinize sağlık ;)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa