Ne Mutlu Türküm Diyene

26 Ekim 2010 Salı


Mimlendim Vol.13 - Bir mimdir iki mimdir

Blog aleminin afacan üyelerinden Baş Harfi Ğ iki sefer mimlemişti beni ama mimleri vaktinde yapamamıştım e biriken mimleri harcamak lazım.Mim Konularımızdan biri "Çantamızdaki 5 önemli şey".İkincisi "Sizi mimleyen kişiyi blogdan tanıdığınız kadar anlatınız"

* Çantamızdaki 5 önemli şey:Aslına bakarsanız erkek bireylerin yanında pek çanta olmaz.Bunu belirten arkadaşa verdiği yanıt "bir yere giderken yaptığın çanta olabilir" olduğundan bende seyahat çantama ne koyarım diye düşündüm

1-Laptop
2-Dinlemek için müzik CD'leri
3-İzlemek için Film CD'leri
4-Kulaklık
5-Sigara

* Sizi mimleyen kişiyi blogdan tanıdığınız kadar anlatınız: Tanıdığım kadarıyla Baş Harfi Ğ abisiyle problemleri olan,klasik ergen sorunlarından muzdarip, biraz alıngan,oldukça espirili çok tatlı bir blogger :)) Severek takip ediyoruz.

Mim havale kısmını boş bırakıyorum isteyenler devam ettirmekte özgürdür :)

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Mia Wallace on 27 Ekim 2010 05:07 dedi ki...

senin çantanı çalmak istiyorum! ha sigaranı sana bırakabilirim:)
Ayrıca baş harfi Ğyi kıskandım:P

cemo on 27 Ekim 2010 07:34 dedi ki...

Neyini kıskandın mia :))) Çantayı istiyosan ben Ankaraya taşınınca uğrarsın yanıma alırsın çantayı takılırsın :)))

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa