Ne Mutlu Türküm Diyene

30 Eylül 2010 Perşembe


Mimlendim Vol.9 - 5 mini İtiraf

C3Moi sağolsun üşenmemiş mim şeyettirmiş şeyettirmekle kalmamış bana da havale etmiş mim konumuz 5 küçük itiraf ama öyle çok dandik şeyler olmayacak adam akıllı ama açıklamaya çekinmeyeceğiniz sırlarımızı paylaşıyoruz.

-Bakkaldaki ekmekleri mıncıklayan benim :)

-Ekşi sözlükte bir zamanlar makara olsun diye hesap açmış biriyim.

-Güzel hatunlarla gezen hemcinslerimi gördüğümde vay şanslı şerrrreeefsiz diye içimden geçiriyorum.

-Üniversitede bile kopya çekmiş iflah olmaz haşarı bir öğrenciydim.

-Arada bir yerli dizi izliyorum :) (Hemen heveslenmeyin be sadece komedi dizileri)



Off itiraf ettim rahatladım be :)))

Kime paslasam acaba geçen sefer çok hevesli olduğundan ilk olarak Mockingbird sonra mim seven mia bide lollacığıma :) Hadi bakalım görelim itiraflarınızı...

10 Yorumgaçlı Okurcan:

Mia Wallace on 30 Eylül 2010 13:51 dedi ki...

ama hiç tam bir itiraf yokki yalancı :) ilk yazımda bunu yazıca düşünüyorum ehe

C3Moi on 30 Eylül 2010 13:56 dedi ki...

3. ve 5. madde ortak baştan söliim :) bu da itiraf oldu ya neyse artık xD

Gerçi 3.madde de ben şanslı demem direkt küfür ederim ya neyse :)

cemo on 30 Eylül 2010 14:28 dedi ki...

Mia ama ama hepsi itirafki :(((

C3Moi hepimizn ortak noktaları var :)

ESRİK on 30 Eylül 2010 14:35 dedi ki...

Bunlar itiraftan sayılmaz ki!...

cemo on 30 Eylül 2010 14:52 dedi ki...

Olaya bak itiraf beğendiremiyoruz yauuuuu :))

Beyaz Piyon on 30 Eylül 2010 16:20 dedi ki...

İtiraf edip rahatlıyoruz desene :)) Mim için teşekkürler bu arada.

cemo on 30 Eylül 2010 16:45 dedi ki...

Aynen Mockingbird dök içini rahatla :) Sen istedin bende sana pasladım

Mia Wallace on 1 Ekim 2010 03:45 dedi ki...

beğendik canım kızma :)

cemo on 1 Ekim 2010 07:29 dedi ki...

Miacım sana hiç kızarmıyım ben :)

LoLLa on 2 Ekim 2010 17:59 dedi ki...

hhoolllrrrry bunu yapicam yrnnnnn loyziiiiii lililililliliiiii ;)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa