Ne Mutlu Türküm Diyene

28 Eylül 2010 Salı


Mimlendim Vol.8 - Yerinde olmak istediğiniz bir ünlü

Son zamanlarda bir mim bombardımanına uğradım sormayın gitsin.Sonuncu mimi Baş Harfi Ğ yollamış.Çok sevindim açıkçası.Efendime söyliyeyim mim konumuz hakkında Baş Harfi Ğ "Yerinde olmak istediğiniz bir ünlünün ismini, resmini yayınlayın ve neden onun yerinde olmak istediğinizi açıklayınız" demiş

George Lucas
Hayatımdan gayet memnunum ufak tefek problemlerim olmasa mükemmel bile diyebilirim aslına bakarsanız kimsenin yerinde olmakta istemezdim ama mim icabı olsam olsam heralde Yönetmen ve film yapımcısı George Lucas'ın yerinde olmak isterdim.Gözümde ne para ne pul nede hatun davası var George Lucas'ın yerinde olup o efsane filmlere imza atmanın keyfi bir başka olurdu tahminimce.Hatta onun yerinde olsam Yüzüklerin Efendisi serisinide kimselere kaptırmazdım :)Ne filmler çekerdim daha ohoooo

Mim paslama işine gelince bu sefer kimseye paslamıyorum mimi okuyan herkes eğer isterlerse kendisine paslamışım gibi mim dalgasını devam ettirebilir.

7 Yorumgaçlı Okurcan:

Beyaz Piyon on 28 Eylül 2010 15:50 dedi ki...

Bana pasla yav :))

cemo on 28 Eylül 2010 15:59 dedi ki...

Ayıp ettin sana pasladığımı varsay :)))

Beyaz Piyon on 28 Eylül 2010 16:03 dedi ki...

böyle kabul etmiyorum :D :D

C3Moi on 28 Eylül 2010 16:18 dedi ki...

Ajdar'ın yerinde olmak istemez miydik..? sorusunu bir kez daha sormamız gerek kendimize.

cemo on 28 Eylül 2010 16:32 dedi ki...

Aaa neden öyle diyosun Mockingbird bence sana paslamışım gibi düşünebilirsin.

C3Moi hepimiz ajdarız :)))

Mia Wallace on 28 Eylül 2010 18:24 dedi ki...

oo süpermiş lucas abimiz

cemo on 28 Eylül 2010 18:51 dedi ki...

Gözüm yüksekte değil be miacım :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa