Ne Mutlu Türküm Diyene

15 Eylül 2010 Çarşamba


Mimlendim Vol.6 - Takip ettiğim bloglar

OrtakMeraklar'dan bana mim gelmiş.Mimimizin konusu basit takip ettiğiniz 5 blog'u buraya yazıyoruz.Diğer izlediğim arkadaşlar alınmasınlar.Erdi'ye teşekkür ederim benide mim'e dahil ettiği için.

-Lolla's
-cellyy
-Mia Wallace
-*****Zennube*****
-!!! Tanrı'nın Sopası !!!

Bu mim'i en çok takip ettiğim 5 blogdaki blogger arkadaşlara havale ediyorum :) Arık ister alırlar ister satarlar :)

NOT : Cellyy senin mimi unuttuğumu sanma hala düşünüyorum offf ya ne zor mim pasladın bana

9 Yorumgaçlı Okurcan:

Mia Wallace on 15 Eylül 2010 14:11 dedi ki...

cemo teşekkür ederim! çok mutlu oldum ama çok zor bir mim paslamışsın. hem de mim yazdığım için çok şikayet geldi ne yapsam bilemedim şimdi ama dur bi dk bir kaç cümle yazarım bloguma ayıpsın:)

cemo on 15 Eylül 2010 14:21 dedi ki...

Hadi yaz bakalım :)

Mia Wallace on 15 Eylül 2010 15:07 dedi ki...

yazdım:)

cemo on 15 Eylül 2010 15:34 dedi ki...

Gördüm :) Teşekkürler tam anlamıyla olmamış ama yinede mimi devam ettirmiş oldun

celly on 16 Eylül 2010 11:03 dedi ki...

cemoo çok teşşkürler :) sevindim bak şimdi:) hemen bende yazıyorum mia nın da mimlerini tamamlıcam:) evettt sakın unutma mimi keserim seni:)

Adsız dedi ki...

amanın ay nasıl mutlu oldum, teşekkür ederim cemocum :)))

cemo on 17 Eylül 2010 07:18 dedi ki...

Mutlu olduysan sevindim :)

Adsız dedi ki...

hah işte mim bu. şimdi aynısından ben de yapıcam di mi? oky...

cemo on 22 Eylül 2010 07:22 dedi ki...

Bi zahmet :) yapmazsanda canın sağolsun

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa