Ne Mutlu Türküm Diyene

20 Eylül 2010 Pazartesi


Arıza kaydınız alınmıştır en kısa sürede bir teknik servis elemanı gönderiyoruz

piramitNe güzel kahvemi yudumluyorken telefonum acı acı çaldı arayan kardeşimdi "Abi napıyorsun ne zaman geliceksin" diye sordu bende "Ne yapayım kahve içiyorum Mustafa Abiyle, birazdan gelirim hayırdır" dedim birşey söylemedi.Sesinden belliydi ters bi durum olduğu hemen kalktım zaten mustafa abininde ufaklığı almak için okula gitmesi gerekiyordu.Sohbet ederek yola koyulduk o yolda dolmuşa bindi bende yol ayrımından hafifçe eve seyirttim.Balkonda yolumu gözleyen babamı görünce "Eyvah" dedim içimden kesin bi bokluk oldu bana söylemediler.Adımlarımı hızlandırdım evin kapısına ulaştım kapıyı annem açtı herkesle konuşmuş ve görmiş olmanın rahatlığıyla "noldu bişeymi var" dedim.Meğer benim televizyon kardeşim ingilizce eğitim setini izlerken cortlamış.Daha doğrusu öyle olduğunu zannetmişler kumandalarla televizyona ve dvd'ye hükmedemeyince.Televizyonu açtım arka tarafta duran panelden kanalları değiştirdim baktım televizyon sağlam, sonra kumandaya baktım nalları dikmiş.Pilleri değiştirdim yine bir hareketlenme olmadı aklıma temassızlık olabileceği geldi biraz örseledim kumandayı yine bir ekşın göremeyince içindeki temas noktalarına bakmak aklıma geldi.İyiki bakmışım pillerden birinin + noktası oksitlenmiş resmen tabaka oluşmuş.Düz bir tornavidayla üzerindeki oksitlenmiş bölgeyi temizleyince kumanda çalışmaya başladı.Aynı işlemi Dvd kumandasınada yaptım bakmayalı o da baya bi oksitlenmiş.Genel bir temizlik yapmış oldum.Kardeşim bir sevindirik oldu sorma gitsin arkasıdan sinirleri boşalmasın mı? nerdeyse ağladı ha ağlayacak.Kızmamı bekliyormuş kendisine, çok üzülmüş yahu 25 senedir tanıyamadın mı beni bozulan - kırılan eşya olsun senin canın sağolsun.

Antalyada yaşıyorsan mutlaka nemden dolayı böyle abidik gubidik durumlar yaşıyabiliyorsun.Allah burda kalıcı olanlara sabır versin ben kurtluyorum kalanlar başlarının çaresine baksın.

6 Yorumgaçlı Okurcan:

Pilli Petro on 20 Eylül 2010 23:19 dedi ki...

ay ben yaşattığı korku için bi temiz döverdim yaşına bakmadan :)))

günaydın cemocum :))

zey0zey on 21 Eylül 2010 05:30 dedi ki...

bugün evde kanalları değiştirirken birden yeşil bi ekran çıktı ödüm bokuma karıştı tabi hemen televizyonu kapatıp ortamdan uzaklaştım.sonra babam açtı düzelmişti çookorktum ama yaa =)))

cemo on 21 Eylül 2010 06:54 dedi ki...

Pillicim dayak yaşını çoktan geçti :))) Ayrıca ben şiddeti sevmem sözlerimle ezerim

zey0zey o dediğin her insanın başına geliyor en az birkaç sefer.Alışmak lazım ucunda kıyamet yok

Adsız dedi ki...

çocuklar genelde yaramazlık yapıp bir şeyler kırdıklarından, büyüklerden zılgıt yediklerinden, suçu olsa da olmasa da tırsıyorlar işte. Yazık nasıl da ağlamış. kıyama abisi ona :)

Adsız dedi ki...

az önceki cümle imla hatalı olmuşi olsun, yaw senin bir mimin vardı bana yolladığın, ben onu unutmuşum :S bi bakayım...

cemo on 22 Eylül 2010 07:23 dedi ki...

Unutulanlar unutanları asla unutmazlar :(

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa