Ne Mutlu Türküm Diyene

31 Ağustos 2010 Salı


Twitter'da neler oluyor

Twitter
Malumunuz bir süre önce twitter alemine giriş yaptım.Madem mevzuya daldık oradan haberlerde vermek lazım di mi ? Şimdilik kısıtlı sayıda insanı takip ediyorum ama ilerde daha dolu dolu haberler ve analizlerle burada olacağım uuu beybi :)

-Tuba Ünsal gitar dersi alıyormuş.Takdir ettim kendisini geliştirmeye çalışan insanlara hep gıpta etmişimdir.

-Cüneyt Özdemir ve Ahmet Hakan resmen kanka iletilerinden anlaşılacağı üzere maşallah aralarından su sızmıyor...

-Cüneyt Özdemir 500.000'inci takipçisine özel bir süpriz yapacağından bahsediyor acaba bu ilginç süpriz ne olacak ve Cüneyt Özdemir bu sayıya ulaşabilecek mi ? Şu sıralarda 49.200 civarı takipçisi var.

-Pucca Ahmet Hakan'a yazıyor (PuCCaa:Yolumu yaptığım için değil ama @ahmethc da tam evlenilecek erkek havası var. Sakin, naif, çok konuşuyor, sinirliyken bile nımnım ohh mis) bu iletiden başka ne anlam çıkar acaba :))

Şimdilik bu kadar napalım ileride daha fazla binyeyi takip ederek daha dolu haberler yetiştirceğim sizlere...

2 Yorumgaçlı Okurcan:

Adsız dedi ki...

bi ara ben de girivericem twittera :)

cemo on 2 Eylül 2010 07:51 dedi ki...

Gir gir ben girdim güzel oldu sen de gir duble güzel olsun :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa