Ne Mutlu Türküm Diyene

5 Ağustos 2010 Perşembe


Nihat Doğan ve Referandum Türküsü

Nihat DoğanNihat Doğan'ı oldum olası sevmem politik görüşlerini açıklamadan öncede sevmezdim şimdi hele politik manevralarla gündemde kalmaya çalışmasından dolayı nefret eder hale geldim.Hele hele cahilliği va her konuda fütursuzca saçmalama kabiliyeti beni çileden çıkartıyor.Arkadaşın AKP sempatizanı olduğunu bilmeyen yok şimdide referandumda evet çıksın diye türkü çığımış kendi çapında, sözleri saçma sapan, nereye elini atsan elinde kalan cinsten, okumayıda becerememiş zaten orası ayrı bir mevzu.

Referandumda Hayır oyu kullanacağım ama hayır oyu kullanmayacak olsaydım bile sırf Nihat Doğan evet dedi diye bile hayır oyu kullanabilirdim :)



Not:Türküyü burda yayınlayacak değilim daiymotion'a girip "nihat doğan evet" yazarsanız hemen karşınıza çıkacak bloğumu o saçma sapan şeyle kirletmeyeceğim.

7 Yorumgaçlı Okurcan:

Ecehan on 5 Ağustos 2010 11:08 dedi ki...

Bunu da duydum ya oyum valla hayır artık. Kıl kadar sevmiyorum adamı.

Pilli Petro on 5 Ağustos 2010 13:21 dedi ki...

korkuyorum ben bu heriften valla bak :)

Burcu on 5 Ağustos 2010 14:25 dedi ki...

Gereksiz ve rüzgarın savurduğu yere uçan adam..:)

cemo on 5 Ağustos 2010 15:04 dedi ki...

İçinden alien fırlayacakmış gibi duruyor :))) Tartışma programlarında gördüğümde bazen karşısındaki adamı yiycekmiş gibi hissediyorum çemkirmekten başka bir faaliyetinide görmedim bu güne kadar

sophie'nin dünyası on 5 Ağustos 2010 15:36 dedi ki...

nihat doğan bu yazıyı ve yorumları falan okusa,
"siz saçınızın telinden ayak tırnağınıza kadar nihat doğan'a batmışsınız" derdi.

Kusura bakma dostum nihat,öyle oldu napalım.

salak ya bu adam.

celly on 6 Ağustos 2010 05:15 dedi ki...

oldum olası sevmem bu herifi..

cemo on 6 Ağustos 2010 06:29 dedi ki...

Sevenin aklına şaşarım :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa