Ne Mutlu Türküm Diyene

23 Ağustos 2010 Pazartesi


Mardin kapısından atlayamadım

Sanırım konservatuarda kayda alınmış oldukça matrak bir video.Arkadaşlar "Mardin kapısından atlayamadım"'ı gayet güzel yorumlamışlar ama ortada apaçi dansı yapanlara anlam veremedim bir hayli tezat olmuş ama izlemesi çok keyifli :)




Mardin Kapısından Atlayamadım Sözleri:

Mardin kapısından atlayamadım
Liralarım döküldü toplayamadım
Yare mektup yazdım yollayamadım
Dinleyin arkadaşlar ben yaralıyım
Elalem al giymiş ben karalıyım

Mardin kapısından indim aşağı
Beline dolamış beyaz kuşağı
Beni niye aldattın gavur uşağı
Dinleyin arkadaşlar ben yaralıyım
Elalem al giymiş ben karalıyım

4 Yorumgaçlı Okurcan:

DeliRapunzel on 23 Ağustos 2010 17:43 dedi ki...

Apaçi dansı izlemek kadar beni eğlendiren başka bişey yok son zamanlarda:) adamlar olayın akışına bırakmışlar kendilerini :))) budur abi :)

cemo on 23 Ağustos 2010 18:27 dedi ki...

Anam yoksa sende apaçilere mi karıştın :(((

zey0zey on 24 Ağustos 2010 07:04 dedi ki...

ama zirvede apaçi bunlar.son nokta yani =)

cemo on 24 Ağustos 2010 08:32 dedi ki...

Ohoo daha ne apaçiler var zey0zey onları görsen bunlar yanlarında devede kulak kalır :)))

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa