Ne Mutlu Türküm Diyene

28 Haziran 2010 Pazartesi


Şeyh Said'i anma yüzsüzlüğü

Bilmiyorum dünyanın başka bir ülkesinde bir vatan haini için böylesi bir anma faaliyeti yapılmışmıdır.Acı ama gerçek bu gün Diyarbakır'da Şeyh Said denen şeriatçı, asi,ingiliz işbirlikçisi ve vatan haini için anma etkinliği düzenlendi.Hemde devlete meydan okurcasına asıldıkları meydanda.İşin en acı tarafı devletin güvenlik güçleri de bu faaliyete gözyumdular ne günlere kaldık.Aslında bu şahıslar için söylenecek çok söz var ama değmez.Bir dünya kötü söz geçiyor aklımdan yazmıyorum zira hakaret edersem onlarla aynı seviyeye inmiş olurum.

Hele Şeyh Said'in torunu televizyona çıkmış sırıtarak dedesinin aslında ne kadar haklı olduğunu anlatmaya çalışıyordu gülermisin ağlarmısın.Şahsen benim dedem isyanı geç birini öldürdüğü için asılmış bile olsa, ben utancımdan insan içine çıkamazdım bırak anma düzenlemeyi, ailemizin adını lekelediği için utanırdım ondan.Trajikomik der geçermisiniz yoksa acı bir tebessümle yurdunuzun geldiği bu hale üzülürmüsünüz bilmem.

Ne kadar vatan haini varsa baştacı edilirken ve bunların faaliyetlerine, eylemlerine "demokrasi" adına göz yumulurken vatanı uğruna canını ortaya koyan insanlara yapılanlar ortada.Şimdilik sabır çekmekten başka bir şey elimizden gelmiyor.

Gecenin en karanlık zamanı güneş doğmadan önceki andır.Elbette güneş yeniden doğacak.Yine eskiye nazaran çok daha şanslıyız önceden bu karanlığı yırtan bir tek Mustafa Kemal Atatürk vardı bu gün milyonlarca Mustafa Kemal Atatürk var.

Günü gelecek ve bu gün yapılanların hesabını tek tek soracağız müsebbiplerinden.

4 Yorumgaçlı Okurcan:

mavi on 28 Haziran 2010 14:55 dedi ki...

Bir gün Apo içinde o meydanda hapisten çıkışı için kutlama yapacaklar.
Ve bir gün Ne yazık ki, Bir zamanlar Atatürk vardı deyip ekşi sözlükte forum açacaklar :((
İçim çok ama çok acıyor, haber izleyemiyorum yüreğime batıyor, aklım almıyor ne oluyor yurdumda?

cemo on 28 Haziran 2010 16:00 dedi ki...

Ne olacak "demokrasi" adı altında ülkemizin milli değerleri yozlaştırılıp insanlarımız arasındaki bağlar zayıflatılmaya çalışılıyor."Kültürel haklar" diyerek insanlarımızın arasında ayrılık yaratıyorlar.Batının her zaman kullandığı bir taktiktir amaç kolayca bölüp yönetebilmek. Türkiye bu haliyle ve potansiyeliyle tehlike arzediyor onlar için.Tehlikeyi önlemek için zayıflatıp daha kolay başa çıkılabilir bir hale getirmeye uğraşıyorlar.

En üzücü olanıda bu ülkenin iktidarıda çanak tutuyor.Onunda sebebi aynı insanlar arasında nifak tohumları yeşersinki siyasi olarak kaşıyarak oy potansiyeli yaratabilsinler kendi tabanlarını kemikleştirebilsinler.

UykusuZ on 29 Haziran 2010 01:19 dedi ki...

bu düzen bitecek, mutlaka hesap verecekler, Atatürkün gençleri galip gelecektir

mihrace on 29 Haziran 2010 02:27 dedi ki...

kpss sağolsun geçen hafta tarih çalışıyordum ve aklımda en çok kalan şeyh sait ayaklanması yüzünden musul'un pisi pisine kaybedilmesi oldu. şimdi burda bu haberi okuyorum. beğenmeyenler nasıl yönetilmek istiyorlarsa halihazırda öyle yönetilen bir ülkeye s..olup gitseler keşke. fazla ütopik hayaller kuruyorum evet...

ya bu ülke değil miydi küçük kızlar yardım için dans gösterisi yaparken fosforlu kalemlerle kartona yazı yazmışlardı da o renkler birilerine bir takım çağrışımlarda bulununca polis tarafından apar topar götürülmüşlerdi. o günden bu güne bayağı bi yol katetmişiz özgürlükte.

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa