Ne Mutlu Türküm Diyene

18 Haziran 2010 Cuma


Ankara'nın yeni logosunun bana düşündürdükleri

Eski Ankara LogosuKullanımdaki Ankara LogosuYeni Ankara Logosu


Oldum olası Melih Gökçek'in zevkine ifrit olmuşumdur.Sanat ve görsellik anlayışı heykellere tükürmekten ibaret.Tamam iyi güzel hizmet, park bahçe yapıyorda bu logo işinden hiç çakmıyor arkadaş.Daha öncede şimdi kararlaştırılan logodan daha dandik birini yıllarca Ankara halkının gözüne soka soka kullanan vatandaş yeni logosuyla bu işte yeni bir çığır açmış vaziyette :) 23 Nisan faciasınıda unutmayalım çocuklar eğlensin diye Güven Park'a KingKong kılıklı korkunç bir şişme goril dikmemişmiydi :) Alışkanlık haline geldi insanları şaşkına çevirme işi bence o semboldeki kedi Melih Gökçek'e daha çok benziyor Ankara Kedisi 'nden.Lens takıp piyasaya çıksa tıpkısının aynısı

Sadece gökçeğe has bir durumda değil bu bizim aynı zihniyete sahip insanlarda bu sakillik bol miktarda mevcut 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası için seçilen jason kılıklı kedide aynı kafanın ürünüydü.

El İnsaf

3 Yorumgaçlı Okurcan:

sanitabant on 18 Haziran 2010 08:08 dedi ki...

şaşı baktım şaşırdım ve kara çarşaflı kediyi gördüm:)

cemo on 18 Haziran 2010 12:51 dedi ki...

Valla ben yeni logoyu gördükçe Melih Gökçeği görmüş gibi oluyorum pis pis sırıtıyor :)

orta karar on 18 Haziran 2010 13:17 dedi ki...

Yorumlara gülüyorum =)
Sağda solda da 'Olmamış, x olmuş y olmuş' duyuyorum, gülüyorum =)

Ama çok haklısın, son derece zevksiz bir anlayış

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa