Ne Mutlu Türküm Diyene

27 Mayıs 2010 Perşembe


Ağzı olan konuşuyor

Şuna kesinlikle iman ettimki bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan çok insan var.Bir konuda ahkam kesiyorlar fakat zerrece bilgileri yok.Üstüne üstlük bilmediklerinin de farkında değiller bu sebeptende kendilerini geliştirmek gibi bir kaygıları ve gayeleri de yok.Sanki kendileri konunun otoritesiymiş gibi racon da kesiyorlar.

Polemiklere girmeyi çok severim ama artık müdahale etmiyorum.Uzun süre forumlarda bu gibi bilgisiz ve aynı zamanda cehaletinin farkında olmayan insanlara birşeyler anlatmaya çalıştım.Okuyun kendinizi geliştirin dedim ama nerdee nato kafa nato mermer.Beyinlerinin mevcut bulunduğu noktanın dikine gittiklerinden değişen hiçbirşey olmadı.Belkide sorun burdaydı insanımız öneriye dışardan gelen kritiğe ve bu kritiği değerlendirmeye meyilli değil.Sonunda bıktım forumsal alanlarda artık yokum.Uzun zamandır da tartışmalara girmiyorum.Gına geldi...

Az önce bir blogda okur yorumları arasında Kemal Kılıçdaroğlu'na kofti adam diyebilen biriyle karşılaştım.Enteresan bir şekilde Kılıçdaroğlu'nun tartışmalarında boş iddaalar ortaya attığını yazmış.Ya bu vatandaş marsta yaşıyor ya da televizyonları gözüyle izlemiyor.Yahu bilader adam madem boş iddalar savuruyor karşısına aldığı 3 adamdan 2'si neden istifa etmek zorunda kaldı görevlerinden.Birtanesi de karizması yerle yeksan olmuş şekilde ayrılmadımı tartışmadan daha sonra tartışmanın objektif ortamda olmadığı gerekçesiyle Türkiyenin en güvenilir televizyoncusuna çamur atmadı mı :)))

Dayanamadım yazdım bişeyler inşallah cevap verip uzatmaz...

Bu cenahın genel özelliği galiba.Geçen Süheyl Batum bir programda sözde "gazeteci - köşe yazarı" arkadaşa desteklediği anayasa paketinin içeriğinde ne olduğunu sordu muhterem cevap dahi veremedi.İşi beni sınavamı tabi tutuyorsunuz, saygısızlık vs diyerek geçiştirmeye kalktı ancak bariz kepaze oldu.

Ben çok mu matah birisiyim yooo öyle allame-i cihan falan değilim ancak bilmediğim konularda kesin yargılarla konuşmam,fikrimi beyan ederim sadece ve eksiğim varsa tamamlamaya çalışırım, en azından araştırırım.

Kusra kalmayın okurcanlar kafanızı şişirdim gece gece hadi sağlıcakla kalın..

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa