Ne Mutlu Türküm Diyene

13 Nisan 2010 Salı


Duydumki Unutmuşsun Gözlerimin Rengini - İbrahim Şentürker

Kuşkusuz hepiniz Duydumki Unutmuşsun Gözlerimin Rengini adlı TSM eserini biliyorsunuzdur gelin bunu birde İbrahim Şentürker'in Viyolasından enstrümantal olarak dinleyin.Muhteşem Muhayyerkürdî Taksimin ardından müzik ziyafeti yaşayacaksınız sizi temin ederim.Kapatın gözlerinizi sözlerinide kendiniz mırıldanın...Eğer efkarlı ya da melankolikseniz gözlerinizdeki yaşları tutamayabilirsiniz benden söylemesi.


Duydumki Unutmuşsun Gözlerimin Rengini Şarkı Sözleri

Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini
Yazık olmuş o gözlerden sana akan yaşlara
Bir zamanlar sevginle ateşlenen başımı
Dizlerinin yerine dayasaydım taşlara

Hani bendim yedi renk hani tende can idim
Hani gündüz hayalin geceler rüya idim
Demekki senin için aşk değil yalan idim
Acırım heder olan o en güzel yıllara

Usûlü : Semâi
Makamı : Muhayyerkürdî
Güftekârı : Turgut Yusuf YARKENT
Bestekârı : Selahattin ALTINBAŞ


0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa