Ne Mutlu Türküm Diyene

19 Mart 2010 Cuma


Tron Legacy Fragmanı yayınlandı

Tron LegacyTron efsanesi geri dönüyor ilk filmini izlediğimde küçüktüm hayal meyal hatırlıyorum ama o zaman bile beni oldukça etkilemişti.Tron Legacy sinemalara 2010 sonunda bize ise 2011 başında gelecek ve bir hayli sansasyon yaratacağa benziyor Tron Legacy için 300 milyon dolar bütçeden bahsediliyor ve kesinlikle ağırlıklı olarak 3D olacak.Görsel efektler konusunda Avatarı gölgede bırakacağını düşünüyorum.İlk filmden tanıdık bir sima Jeff Bridges karşımızda olacak filmde Kevin Flynn rolünü Jeff Bridges oğlu Sean Flynn’i ise Garrett Hedlund oynayacak geri kalan kesinleşmiş kadro ise Bruce Boxleitner, Olivia Wilde, Beau Garrett,Michael Sheen, Karl Urban ve John Hurt'den oluşuyor.Fragmanını izledim ve bende oldukça pozitif bir etki bıraktı hayalkırıklığı yaşayacağımı zannetmiyorum kadro gerçekten gayet iyi.Belirtmeden geçmiyeyim yönetmen Joseph Kosinski senaryo ise Edward Kitsis, Richard Jefferies,Lee Sternthal,Adam HorowitzBrian Klugman,Steven Lisberger'e ait.Müziklerini ise Daft Punk yapmış.


Konusuna gelince Kevin Flynn'in oğlu Sam Flynn babasının kayboluşunu araştırmaktadır onun peşinden tron dünyasına kadar gelir.Bu oldukça tehlikeli dünyada babasıyla ve babasının en yakın arkadaşı Quorra ile beraber siber dünyaya karşı ölüm kalım mücadelesine girişir.

Tron Legacy Filmden kareler

Tron Legacy Tron Legacy Tron Legacy

Tron Legacy Fragmanı

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa