Ne Mutlu Türküm Diyene

28 Mart 2010 Pazar


Orhan Gencebay - Aklım Takıldı

Kim ne derse desin Orhan Gencebay müzikte başlı başına bir ekol yıllar önce yazdığı şarkılar bile bu gün deliler gibi dinleniyor.Bazıları burun kıvırıyor arabesk kategorisinde değerlendirip hakir görüyorlar (Kalıbımı basarım hakir görenlerin çoğu yanında kimse yokken onu dinliyordur) ah ah yok mu bizim önyargılarımız.Dinleyince anlıyorsunuz Orhan Gencebay'ın diğerlerinden farkını.Sanki ayrı bir derya deniz her dinlediğinizde ayrı anlamlar ayrı incelikler yakalıyorsunuz.Çok şükür uzun zaman önce kurtulmuştum önyargılarımdan yıllardır keyifle dinlerim.En güzel Parçalarından biridir Aklım Takıldı sizde dinleyin hiç olmazsa bir sefercik bakın önyargılarınız nasıl yumuşuyor...



Orhan Gencebay - Aklım Takıldı Şarkı Sözleri

Dün gece hep seni seni düşündüm
Söylediklerine aklım takıldı
Uykumda bir sağa bir sola döndüm
Alaycı gülüşe aklım takıldı

Yüzünde şüpheli bir anlam vardı
Bana ne dediysen sanki yalandı
İçimi tarifsiz bir korku sardı
Aşkımı düşündüm aklım takıldı

Açık konuş benle doğruyu söyle
Nedir bu tavırlar bu gidiş böyle
Bir yanlışlık yaptım demediN ama
Şeytana uydunmu aklım takıldı
Bir yanlışlık yaptım demediN ama
Şeytana uydunmu aklım takıldı
Şeytana uydunmu aklım takıldı

Aklım takıldı fikrim takıldı
Yeşil gözlerine aklım takıldı

Sevdim diyorsun gerçek mi bilmem
Söz veriyorsun bunla yetinme
Geleceğe dönük hayallerimize
Durun biraz dedim aklım takıldı

Beni sevmeye mecbur değilsin
Sen bir gerçeksin yalan değilsin
Belki bir aşkla kalan değilsin
Gururum coştu aklım takıldı

Belki sana göre eski kafayım
Bir aşkla yetinen anlayıştayım
Belki isteyipte yapamadığım zorluklardayım aklım takıldı
Belki isteyipte yapamadığım zorluklardayım aklım takıldı
Anlat bana seni aklım takıldı

Aklım takıldı fikrim takıldı
Yeşil gözlerine aklım takıldı
Aklım takıldı fikrim takıldı
Yeşil gözlerine aklım takıldı

3 Yorumgaçlı Okurcan:

Pilli Petro on 28 Mart 2010 09:01 dedi ki...

Orhan Gencebay ve İbrahim Tatlıses'in bazı şarkılarını severim de dinlerimde.

Bu şarkı canım ailem dizisinde yayınlandı en son :) severim de, dinlemiyorum asla dinlemem diyenlere inanmıyorum ben :)

cemo on 28 Mart 2010 09:03 dedi ki...

Gerçekten sadece önyargıları sebebiyle dinlemeyenlerde varsa ne diyeyim çok şey kaybediyorlar.

FKH on 28 Mart 2010 12:53 dedi ki...

orhan gencebay için çok söz söylemesi gerek bu milletin. ama nedense susuyoruz..

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa