Ne Mutlu Türküm Diyene

13 Şubat 2010 Cumartesi


Cem Karaca - Kara Gözlüm - Bir gün olur

Cem Karaca'nın hiç bilinmeyen bir şarkısı ilk defa Beyaz Show'da yayınlandı.Grup Avrasya ve Emrah Karaca'nın müziğiyle canlanan şarkı tek kelimeyle muhteşem isterseniz Kara Gözlüm isterseniz Bir gün olur diyebilirsiniz Cem Karaca'nın eski tadı,tarzı hiç bozulmadan aslına sadık kalınarak yansıtılmış müziğine Grup Avrasya ve Emrah Karacayı bu çalışmalarından dolayı tebrik etmek gerekir.


Cem Karaca - Kara Gözlüm - Bir gün olur Şarkı Sözü

Bir gün olur ben bu elden gidersem
Eski günlerini an kara gözlüm
Yol uğratmaz gonca gülün dermezsem
Ayrılık badesi sun kara gözlüm

Bir zaman yılıştın gönlümü aldın
Bir sadık yar gibi yüzüme güldün
En sonra hançeri sineme çaldın
Buna dayanır mı can kara gözlüm

Hatıra geldikçe yad mı eyledin
Kulunu kapından azad m'eyledin
Bir dem güldürdün de şad mı eyledin
İntizar eylerim yan kara gözlüm

Minhaci'yim düştüm derdine bunda
Zerrece hakikat yok imiş sende
Yarın mahşer günü ulu divanda
Cehennem narına yan kara gözlüm.

2 Yorumgaçlı Okurcan:

bilge on 13 Şubat 2010 20:40 dedi ki...

merhabalar cem karaca nın bu şarkısı vardı ben hatırlıyorum yoksa yanlışmı hatırlıyorum..çıkamadım işin içinden sevgi ve dostlukla..

cemo on 14 Şubat 2010 06:57 dedi ki...

Banada bi yerlerden tanıdık geldi ama Beyaz Show'da ilk defa yayınlanıyor denince öyle yazdım :)

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa