Ne Mutlu Türküm Diyene

2 Şubat 2010 Salı


Barış Manço - Binboğa'nın Kızı

Eyvah eyvah aslında dün (1 Şubat) açacaktım bu konuyu ama telaşeye geldi unuttum nasıl unuturum ben Barış Manço'nun ölüm yıldönümünü.Ne yapalım artık elden bişey gelmez daha önce burada içimden gelenleri yazmıştım bu sene başka bişey yapayım diye düşünürken hürriyetin sitesinde Binboğanın Kızı şarkısı'nı gördüm onu yayınlayayım dedim.Pek bilinmeyen bir şarkıdır çokta güzeldir.Sevdiğine kavuşamayan bir delikanlının öyküsüdür.Sözleri müziği ayrı güzel.Tabi Rahmetlinin sesi ve yorumu ayrı lezzet katıyor.

Ruhun Şad olsun Barış Manço.






Binboğa'nın Kızı Şarkı Sözleri

Baba ocağından çıktım yıllar öncesi
Bir gün kader karşıma çıkardı seni
Bir göründün bir yokoldun serap misali
Dere tepe demem güzel ararım seni

Kurda kuşa akıl sordum dediler vazgeç
Binboğanın kızıdır o sana ne gerek
Bir göründün bir yokoldun serap misali
Dere tepe demem güzel ararım seni

Kozan yaylasından geldim Barış'tır adım
Bugün varsak yarın yoğuz doğrudur sözüm
Bir gün elbet biter vadem çağırır Tanrım
Artık mahşer gününde ararım seni
İnan mahşer gününde bulurum seni

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa