Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Şubat 2010 Pazartesi


Antalya Tedaş Yekililerine Teşekkürler

tedaşTedaş Antalya o kadar güzel hizmet veriyorsunuz ki size ne desem boş.Allah razı olsun sayenizde bir bilgisayar, bir televizyon sonunda da bir akvaryum motoru kaybettim.Yağmur yağsa, rüzgar esse, hava nemlense elektirik kesiliyor dünyanın hiç bir yerinde yaşanmayan bu elektirik kesintilerinden dolayı üstün hizmetleriniz için teşekür etmeyi bir borç bilirim.Evimizdeki tüm elektronik aygıtların anasını ağlatmak suretiyle görevinizi eksiksiz yerine getiriyorsunuz.Ankarada çok kesilir diyordum Ankaradakilere rahmet okuttunuz.İlimon yanaklarınızdan öperim.

Gazetelere göz atarken bir anda motorun sesi kesildi ne oluyor diye baktım motordan bir hareket gelmiyor hemen fişini çekip sudan çıkarttım anam dumanlar çıkıyo makina resmen yanmış.Çok şükür yedekli çalışmaya alıştık evde hava motoru olmasa balıklar göz göre göre gideceki.Durduk yerde yandı gitti motor asabım nasıl bozuk anlatamam neyse yarın merkeze inip yeni bir motor alacağım.

3 Yorumgaçlı Okurcan:

Pilli Petro on 1 Şubat 2010 09:47 dedi ki...

geçmiş olsun :)

cemo on 1 Şubat 2010 11:50 dedi ki...

Geçen geçti :)))

Adsız dedi ki...

bukadar sahtekar bir şirket olurmu aklım almıyor göz göre göre milleti kemiriyorlar.
Bir bakıyorsunuz lakkadan elektirik kesilmiş allah allah diyerek çıkıyorum dışarıya bir mbakıyorum ki elektrik şirketindeki çalışan elektiriği kesmiş, beyefendi neden kesiyorsun diyorum elime elktirik kesme, mühürleme, sayaç sökme makbuzun u tutuşturuyor 3-4 defa bunlarıaldım günü geçen fatura 15 günlük olmuş bana diyorki 2 saatin içinde yatır yoksa keseceğim ozamanda esme açma parası alırlardiyor koşturaraktan gidiyoruz ve 3 saate yakın zamandan sonra sıra geliyor ve bakıyorsunuzki zaten internetten otamatik olarak kesmişler ve herkesten 11.00 tl. alıyorlar en son bugün baktım gene kesildi çıktım baktımki elektirikci gene kesiyor ya kardeşim daha fatura bile gelmedi nasıl kesersin diyorum adam açma kapama parası var ondan diyor. verdiği teblikata baktımki gene kapama saat sökme makbuzuymuş bu insanlar daha önce ihbar bırakırlardı şimdide formalite icabı saat sökme makbuzu burakıp elektiriğini kesip gidiyorlar düşünün vatandaştan haybeye nasıl vurgun vurduklarını. ben çeşitli gazetelere bunları yazdım ama hiç biri bunları yayınlamadılar. nereyede şikayet edeceğim bu olayı bilemiyorum. yazık bu milete herkes geçim derdine düşmüş bunlarda nasılmilleti soyacağız derdindeler. Saygılarımla

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa