Ne Mutlu Türküm Diyene

1 Ocak 2010 Cuma


2010'da neki

Sonunda 2009'u tüketip yeni yıla girdik 2010 daha taze jelatinini açtık bandrolüne dokunmadan içinden 1 dal aldık ve nefeslenmeye koyulduk.Yılbaşını nasıl mı geçirdim.Hımmm nasıl desem sıradan ötesi ailemle beraber yeşilay modunda alkolsüz bir yılbaşı akşamıydı.Tombala oynadık elimize biletimiz yılın ilk hüsranını yaşadık 30 milyon bize çıkmadı hatta yakınımızdan bilem geçmedi :) mel mel tv izledik akabinde millet saat 3 gibi döküldü yataklara tabi bencileyin insomnia meraklısı olmadıklarında sabahı sabah etmediler.Taze yıldan ne beklediğime gelirsek açıkçası bi b.k beklemiyorum.Beklentilerden tiskinmeye başladım olmuyo olamıyor gereksiz yere umutlanmanın bir manası olmadı kanaati bende hasıl oldu.Ben beklemiyorum diye sizde beklentilerinizden vazgeçmeyin, yahu hemen triplere bulanmayın sizinki olabilir valla,herkes benim gibi kutup ayısının gözlerine meftun bedevi şansı olacak değilya.

Haydin hepiciğinize hayırlı yıllar.2010'uTepe tepe kullanın.Bittikten sonra geri dönüşüm kutusuna atmayı unutmayın çevre kirlenmesin.2011'in 2.yarısını geridönüşümlü 2010 dan yapmayı planlıyoruz...

Ha bu arada sigaraya da kol gibi zam geliyormuş.AKP'ye oy veren arkadaşlara selam ederim...Sayelerinde oluyor bunlar.Durmak yok zama devam.

0 Yorumgaçlı Okurcan:

Yorum Gönder

Dök içinden geçeni

Yeni kayıtlar Önceki kayıtlar Anasayfa